VISITA DA POLICÍA

Onte tivemos a visita da POLICÍA LOCAL  de Ourense no centro. Sempre é unha visita que ao alumnado lle gusta moito porque desfrutan un montón!

Trouxeron dúas motos e un coche matrulla e o alumnado pudo subirse e sentirse policías por un anaquiño da mañá!

PRIMEIRAS OLIMPIADAS CEE MIÑO 2024

O pasado venres 31 de maio para despedir o mes celebramos as primeiras olimpiadas do cole e desprazámonos ata o campo de fútbol de Velle para contar co espazo perfecto!

Convidamos aos compañeiros e compañeiras de Aspanas e un grupiño bastante numeroso uniuse a actividade.

PROGRAMA DA CELEBRACIÓN DOS MAIOS

CONMEMORACIÓN DO DÍA DO LIBRO

Aqui vos deixamos unha mostra a través de imaxes das actividades que se levaron a cabo no cole para conmemorar o día 23 de abril, Día do Libro.

CELEBRACIÓN DO DÍA DA POESÍA, AUGA E ÁRBORE

A semana pasada demos por finalizadas dúas actividades feitas para conmemorar o Día da poesía, auga e árbore que se celebra tódolos 21 de marzo.