RSS Bibliotecas Eduga
Atravesar o mapa da lectura pode facerse desde distintas ópticas, comezar a viaxe desde distintos portos
Historia condensada dun ano de traballo por proxectos
De un tempo a esta parte, as bibliotecas creativas convertéronse nun recurso ideal para potenciar os talentos de todo o alumnado, así como nunha ferramenta clave na diferenciación curricular, facendo delas un lugar onde nenas e nenos, sen importar as súas características, sempre teñen oportunidades de éxito.
Cambiar a perspectiva cara a una biblioteca creativa cambiou a dinámica do centro
A literatura creou moitas xeografías inventadas. Liliput, Ratonia, Metrópolis ou Hogwarts son algúns destes lugares que só existen na imaxinación, pero que o noso alumnado coñece a través da lectura.