Skip to Content

Drupal 5.1

Non hai envíos nesta categoría

Boas, na nosa páxina temos un bloque chamado PROFESORADO que está cheo de contidos e ten o acceso restrinxido. Cando o usuario anónimo preme en calquera apartado deste menú saelle a mensaxe "Non hai envíos nesta categoría", que é falsa, en vez da desexable "Non está autorizado para acceder a esta páxina". Parece unha nimiedade, pero, ademais de dar a impresión equivocada de que hai apartados baleiros na web, o profesorado máis inexperto non se decata de que se ten que dar de alta porque se lle está a dicir que non hai contidos. Como podemos amañalo? Moitas grazas pola vosa atención.

Video II

Primeiramente co programa SUPER transforamermos o video dende o formato orixinal a FLV.

Abrimos agora o video en formato FLV co Any FLV Player.
Visualizámolo e na opción "Publish" miramos as opcións, elexindos as
cores dos botóns controladores do vídeo e desmarcamos a opción "Auto
play at begining" para controlar o seu comezo. Coa opción "Publish for
web" xeramos os arquivos necesarios e gardámolos nunha carpeta:

O programa AnyFLVPlayer efectivamentexenera tres arquivos. Se executamos o html veremos que vemos o video pero ademáis incorpora un código.Seleccionamos dito  código e pegámolo nunha páxina html entre body e body. Gardamos este novo html.

Comprobamos que se executamos o html novo nos lanza o video.

1-Subimos os tres arquivos como adxuntos:

-Player swf de 55KB

-triple_salto.flv 1287KB

-triple_salto.html 2KB  (o que arreglamos)

2-Ditos arquivos estarán no directorio files, concretamente

http://centros.edu.xunta.es/webdocentro/files

3- Insertamos a etiqueta IFRAME correspondiente, desactivando previamente o texto rico

 

 <div align="center"><iframe src="http://centros.edu.xunta.es/webdocentro/files//triple_salto.html" frameborder="0" height="400" width="400" scrolling="auto"></iframe></div>

 

Como crear un foro

1-O primeiro serar ter activados os módulos de foros e comentarios na ruta:

Cambio do enderezo da páxina

A partires do día de hoxe, 9 de novembro de 2007, realizamos un cambio no enderezo web desta páxinas que pasará a ser a seguinte:

 

De momento aínda é posible acceder a través do antigo enderezo, aínda que recomendamos que xa se empregue a nova URL pois a anterior acabará por desaparecer.

O administrador.

Novidades na configuración de temas e bloques na versión 5.1

¡Novidades importantes!

A partires da versión 5.x cada tema (plantilla) permite personalizar os bloques que desexemos ter activados ou desactivados.

Deste xeito cando cambiamos o tema da páxina debemos de asegurarnos previamente de que estén activados os bloques que nos interesan.

Para facer esta comprobación deberemos:

  • Ir ó menú Administrar > Contrución da páxina > Bloques
  • Aí veremos na parte superior enlaces ás diferentes 'opcións dos temas', por exemplo: 'opcións de B7 Green'.
  • Premendo sobre este enlace de opcións de cada tema podemos comprobar o estado dos bloques: si están activados ou desactividado e en que rexión aparecen ubicados.
  • Deberemos comprobar que os bloques que empregamos estén activados. De non ser así haberá que activalos e ubicalos na rexión correspondente (barra lateral esquerda, barra lateral dereita...)
Con esta actualización permítese unha maior personalizacion de cada tema, pero corremos o risco de seleccionar un tema que non teña activados os menús, co cal non pederiamos acceder as diferentes seccións da nosa web.

Insertamos imaxes con IMAGE-ASSIST

É algo máis complicado que co IMCE pero igual de válido.

Cando estamos na pantalla do procesador de textos do Drupal prememos en "Desactivar texto rico-disable rich-text".

 

Apareceranos unha icona nova na que tamén teremos que premer:

Abrirase unha nova pantalla na que poderemos elexir algunha imaxe que xa teñamos subida o daranos a posibilidade de subir dende o noso ordenador unha imaxe ao servidor

Unha vez elexida a imaxe, no fondo da pantalla desa mesma ventá prememos no botón "inserir".

Abrirase una nova ventá na que veremos a miniatura da imaxe subida. So teremos que premer no botón "insert".

Agora so faltará en "Activar texto rico-enable rich-text"

Actualización

Durante a segunda quincena de xullo procederemos a actualizar no seu espazo web as aplicacións de Drupal (4.74 > 5.1) e Moodle( 1.64 > 1.82).
No Drupal van a notar cambios significativos en canto as páxinas de administración xa que coa actualización organizanse dun xeito notable os menús de xestión.
No caso do Moodle tamén se modifican os menús de administración e dun xeito moi significativo o roles dos usuarios.
En ámbalas dúas aplicacións se engadiron novos temas. Só no Drupal desapareceu o tema Goofy que foi sustituído polo Flash-laran.Coa actualización melloramos en seguridade, prestacións e cumplimos o obxetivo de estar ao día nas aplicacións. Rogámosllles revisen os roles de usuarios para o acceso aos seus espazos web. Moitas grazas

Protocolo de actualización 4.7x-5.1

1-Facer carpeta de centro

2-Facer copia BD e gardar en carpeta centro .(nomedecentro.sql)

3-Salvar logo en carpeta de centro

4-Mirar usuarios. Comprobar webmaster administrador. Eliminar temas de usuario

5-Activar tema bluemarine en admin e webmaster

6-Marcar módulos non core instalados. Desactivar módulos non core e gardamos. ( Lanzamos UPDATE.PHP Saimos pechando sesión

7-Gardamos en DELETE_drupal todos os arquivos excepto files e tmp (coidado con outros arquivos non drupal)

8-Subir arquivos de DRUPAL

9-Gardamos settings antigo en carpeta de centro. Editamos novo settings.

10-Editamos arquivo UPDATE.PHP liña 18 de TRUE a FALSE (se fose necesario)

11-Lanzamos update.php. (http://centros.edu.xunta.es/centro/update.php)

ERRO DE COTEXAMENTO

Ir á base de datos, exportar base de datos completa (da versión 5.1). (nomedecentro2.sql)
Eliminar todas as taboas da base de datos.

Importar a base de datos (v5.1)

11-Ir a web como admin. (main page)

12-Activar módulos segundo punto 6 (deixar tinymce para o final) Lanzar logo Update

-Image-assist (todas as páxinas, open in popup, html code)

-Taxonomy access (activar)

13-Activar tinymce . Comprobar se funciona. Se non funciona borrar e crear o perfil novo igual a antigo. Editar "Basic settup" seleccionando idioma: es

14-Cargar último locale de galego
15-Repasar permisos-control de acceso (atención a page)

16-Deixar como plantilla de Administración o tema bluemarine

17-Editar información de páxina: Feito con Drupal (V. 5.1)
18-Deixar o tema do centro

DRUPAL EN CARPETA DRUPAL

Cando Drupal está aloxado nunca carpeta drupal, os puntos 7 e 8 cambian

7-Renombramos carpeta drupal a DELETE_drupal

8-Creamos carpeta drupal e subimos arquitos de drupal5.1 para dita carpeta. Movemos directorios files e tmp de DELETE_drupal para drupal

Protocolo de actuación nos centros

1.-Presentación do proxecto

  • Aplicacións webs preinstaladas dende servicios centrais
  • Aplicacións administrables a través dos entornos web pero non modificables na súa instalación: novos módulos ou servizos ftp.
  • Control de usuarios, creación de menús con caegorís, xestión de contidos segundo as recomendacións do proxecto
  • Actualización dende servizos centrais

2.-Web do proxecto

  • Web do proxecto
  • Participación nos foros
  • Feedbak da web
  • Correo electrónico do proxecto

3.-Revisión de usuarios.

  • Respectar usuario webmaster
  • Modificar contrasinais admin
  • Editar usuarios existentes (bloquear provisionalmente se é o caso)

4.-Control de acceso.

  • Revisar permisos de roles de usuarios e explicar "permisos" e "category permissions" en control de acceso.

5.-Crear contidos

  • Crear un contido para a páxina principal (sin categoría). Posible páxina de benvida
  • Crear contidos para distintos apartados do menú e comprobar o acceso ou non dos distintos roles
  • Control de contidos: editar-eliminar

6.-Os menús mediante categorías

  • Modificación dos menús actuais: modificación das categorías
  • Creación de novos menús: novas categorías-menús-bloques

 7.-Creación de contidos 2

  • Contidos con imaxes
  • Tinymce: procesador de texto en contorno web con certas limitacións

8.-Tipos de contido

  • Contido event e calendario
  • Contido libro: como se fai un libro

9.-O aspecto físico

  • O tema SIEGA intitucional
  • Outros temas

10.-Os enlaces primarios e secundarios

Consideramos que a partir desta posta en márcha inicial son os centros os que teñen que ir solicitando axuda e asistencia en temas máis concretos que deberían pedir previamente.

Dependendo das asistencias, penso que con dúas tres asistencias completariamos correctamente o protocol.

Deixariamos para unha terceira ou cuarta asistencia xa cuestións máis específicas pero con necesidades propias de cada centro que nos deberían presentar previamente.

Distribuir contido


by Dr. Radut