Oriéntate co Programa Orientaline: RECURSO PARA A AUTOORIENTACIÓN DO ALUMNADO

PROGRAMA ORIENTALINE

O Orienta, é un programa informático de orientación vocacional dirixido ao alumnado do centro.

Neste programa poderás realizar un test de orientación académica, que será diferente en función de curso que estés realizando. Os seus resultados ofreceranche un consello orientador sobre os estudos máis acordes cos teus intereses e aptitudes. Mostrarache cal é o itinerario formativo que deberás seguir para chegar á profesión elixida.

Atoparás tamén  información sobre todos os estudos e as súas condicións de acceso, actualizada cada ano según os cambios lexislativos.

O programa actualízase cada ano. Aquí tes a versión actualizada para o curso 2022-2023, con dereito de utilización por parte do alumnado do IES A Sardiñeira.

Podes acceder ó Orienta en liña facendo clic no enlace ou na imaxe: