« Week of Marzo 9, 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

O departamento de Lingua Galega e o profesorado dinamizador da Biblioteca organizan esta conferencia para o alumnado de 2º de ESO. Esta actividade realizarase as 16:30 h

all day

Para conmemorar o Día da Muller o departamento de Normalización Lingüística  organiza a proxección e posterior coloquio coa autora dun documental de Rosario Sarmiento sobre a presenza da muller no Arte.

Está organizado para o alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato e terá lugar  desde as 8:45 h ata as 10:25h.

all day

Un total de 6 alumnos e alumnas de 2º de ESO asistirán desde as 13:00 h ao Concurso de relato corto "Cocacola" acompañados do profesor de Lingua Castela, Alfredo Blanco.