« Week of Xaneiro 13, 2020 »
all day

O alumnado de Filosofía e Sicoloxía de 1º e 2º de bacharelato e de 4º de ESO asistirán a unha conferencia sobre Neurociencia na biblioteca do centro

all day

Comeza o curso de Formación de Mediadores ao que asistirán 4 profesoras e 12 alumnos e alumnas de 1º de ESO.

O horario do curso é de 15:00 a 16:15 horas e será impartido polo gabinete "Alicce. Formación para la mejora de las relaciones humanas"de Santiago de Compostela e durará unhas 10 semanas.

Esta formación está programada dentro do Contrato- Programa da Consellería de Educación na actuación 4.- Con-vive

all day

O alumnado de Oratoria en Francés elaborará e grabará unha obra de teatro en francés para ser emitida en radio.

Contarán coa axuda da empresa MilComunicación e o farán en horario de 15:00 a 16:15 h.

Esta actividade está programada dentro do Contrato- Programa firmado coa Consellería de Educaicón e concretamente, dentro da actuación 7.- Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.

all day

O alumnado de Relixión de 1º e 2º de ESO visitarán o museo das Peregrinacións en Santiago de Compostela.