Domingo Decembro 01, 2019

O alumnado da materia de Plástica de 4º de ESO e 1º de bacharelato visitarán as instalacións desta fábrica e podrán relizar un pequeno taller de cómo modelar unha peza de cerámica

Luns Decembro 09, 2019

O alumnado de 4º de ESO asistirá a esta conferencia que,  a través da matemática nada en Oleiros- A Coruña en 1927,  María Josefa Wonenburguer Planer, tratará o tema da muller nas Matemáticas.

Durante varias sesións e desde o luns 9 ata o mércores 18 o alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato e ciclos terán varias charlas e conferencias programadas para orientalos académicamente e tamén en saídas profesionais.

Martes Decembro 10, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 4º  de ESO C e de 1º de Bacharelatoque cursan a materia de Plástica visitará e realizará un taller nas instalacións de cerámicas do Castro en Sada.

Mércores Decembro 11, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 1º de ESO C visitará e realizará un taller nas instalacións de cerámicas do Castro en Sada.

Xoves Decembro 12, 2019

Venres Decembro 13, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de ciclos mostrará ao alumnado de ESO e Bacharelato toda unha serie de obradoiros, experimentos e actividades englobadas dentro do tema da Táboa Periódica ao que está dedicado o X Día da Ciencia en Galego.

Start: 13/12/2019 19:42

Toda a comunidade educativa do IES A Sardiñeira disfrutaremos dun tradidicional Magosto para rematar as actividades do Día da Ciencia en Galego.

Luns Decembro 16, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 1º e 3º de ESO asistirá a un contacontos en Inglés que terá lugar na biblioteca.

Martes Decembro 17, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 1º de bacharelato das materias de Cultura Científica e Bioloxía visitarán as instalacións deste parque experimental.

O alumndado de 2º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

Mércores Decembro 18, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumndado de 2º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

Xoves Decembro 19, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 4º de ESO poderá disfrutar de esta charla -coloquio con Eligio Montero(A Coruña, 1970) .Guionista profesional, licenciado en Psicoloxía por la USC e itulado en Producción e Realización Audiovisual por la EIS (A Coruña), comenzó a súa andadura profesional na producción exe cutiva para publicidade,  cine e televisión.

Actualmente compaxina o seu labor como guionista de televisión con proxectos cinematográficos. Nesta ocasión falaranos da súa primeira película que  estrenará en breve, "Buñuel en el laberinto de las tortugas"

O alumndado de 3º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

Venres Decembro 20, 2019

Ao longo desde mañana contaremos con varias ponencias encamiñadas todas elas a coñecer ao noso alumnado a riqueza da diversidade.

Para máis información consultar programación

Para celebrar o final do trimestre o coro do centro dirixido polo profesor Francisco Jordá , fará un recital para toda a comunidade educativa.