Luns Novembro 25, 2019

O alumnado de 2º e 3º de ESO visitan Lugo durante todo o día e asistirán á obra

Le Médecin malgré lui, de Molière. Esta actividade está organizada polos departamentos de Francés, Cultura Clásica e Historia.

O alumnado de 1º de bacharelato da materia "Obradoiro de Comunicación" visitará as instalacións de RNE na Coruña para grabar unha cuña publicitaria en contra da Violencia de Xénero. Dita cuña, emitirase ao longo do día a través de RNE e os a súa versión escrita aparecerá nos periódicos locais: A Opinión, A Voz de Galicia e o Ideal Gallego.

Mércores Novembro 27, 2019

O alumnado de 4º de ESO visitan Santiago de Compostela durante todo o día e asistirán á obra Le Médecin malgré lui, de Molière. Esta actividade está organizada polos departamentos de Francés, Lingua Castelá e Historia.

Domingo Decembro 01, 2019

O alumnado da materia de Plástica de 4º de ESO e 1º de bacharelato visitarán as instalacións desta fábrica e podrán relizar un pequeno taller de cómo modelar unha peza de cerámica

Luns Decembro 09, 2019

O alumnado de 4º de ESO asistirá a esta conferencia que,  a través da matemática nada en Oleiros- A Coruña en 1927,  María Josefa Wonenburguer Planer, tratará o tema da muller nas Matemáticas.

Durante varias sesións e desde o luns 9 ata o mércores 18 o alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato e ciclos terán varias charlas e conferencias programadas para orientalos académicamente e tamén en saídas profesionais.

Martes Decembro 10, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 4º  de ESO C e de 1º de Bacharelatoque cursan a materia de Plástica visitará e realizará un taller nas instalacións de cerámicas do Castro en Sada.

Mércores Decembro 11, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 1º de ESO C visitará e realizará un taller nas instalacións de cerámicas do Castro en Sada.

Xoves Decembro 12, 2019

Venres Decembro 13, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de ciclos mostrará ao alumnado de ESO e Bacharelato toda unha serie de obradoiros, experimentos e actividades englobadas dentro do tema da Táboa Periódica ao que está dedicado o X Día da Ciencia en Galego.

Start: 13/12/2019 19:42

Toda a comunidade educativa do IES A Sardiñeira disfrutaremos dun tradidicional Magosto para rematar as actividades do Día da Ciencia en Galego.

Luns Decembro 16, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 1º e 3º de ESO asistirá a un contacontos en Inglés que terá lugar na biblioteca.

Martes Decembro 17, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 1º de bacharelato das materias de Cultura Científica e Bioloxía visitarán as instalacións deste parque experimental.

O alumndado de 2º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

Mércores Decembro 18, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumndado de 2º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

Xoves Decembro 19, 2019

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 4º de ESO poderá disfrutar de esta charla -coloquio con Eligio Montero(A Coruña, 1970) .Guionista profesional, licenciado en Psicoloxía por la USC e itulado en Producción e Realización Audiovisual por la EIS (A Coruña), comenzó a súa andadura profesional na producción exe cutiva para publicidade,  cine e televisión.

Actualmente compaxina o seu labor como guionista de televisión con proxectos cinematográficos. Nesta ocasión falaranos da súa primeira película que  estrenará en breve, "Buñuel en el laberinto de las tortugas"

O alumndado de 3º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

Venres Decembro 20, 2019

Ao longo desde mañana contaremos con varias ponencias encamiñadas todas elas a coñecer ao noso alumnado a riqueza da diversidade.

Para máis información consultar programación

Para celebrar o final do trimestre o coro do centro dirixido polo profesor Francisco Jordá , fará un recital para toda a comunidade educativa.