« Venres Novembro 15, 2019 »
Ven
Start: 15 Nov 2019 12:30
End: 15 Nov 2019 14:30

MAGOSTO 2019

Para seguir mantendo a tradición, o vindeiro VENRES, dia 15 de Novembro, celebraremos unha nova edición do MAGOSTO.

Ao longo das dúas últimas horas de clase (entre ás 12:30 e as 14:30), alumnado, ANPA, profesorado e persoal non docente poderán participar nas seguintes actividades:

- ASADO DAS CASTAÑASque correrá a cargo do noso entrañable ex-conserxe Graciano, axudado polo profesorado.

- CONCURSO E VENDA DE POSTRES: Os postres serán presentados no departamento de Orientación a 1ª hora. Unha vez emitido o fallo do xurado -composto por profesores (2), un representante do Departamento de Orientación (1), membros da Anpa (2), persoal non docente (1)-, os postres poderán ser vendidos en porcións para recadar fondos destinados á excursión de 4º de ESO.

Concederánse,ademais, 3 premios aos mellores postres.

- CONCURSO FOTOGRÁFICO, aberto a todo o alumnado do centro.

Os traballos versarán sobre temas relacionados co ‘outono’ e optarán aos 3 premios que concederá o xurado composto por profesores (2), membros da Anpa (2), persoal non docente (1).

O formato mínimo de presentación das fotografías: 24 x 18 cm. A inscrición, as impresións sobre papel e a entrega faranse na Conserxería.

- XOGOS POPULARES para o alumnado da ESO que estarán organizados polo departamento de Educación Física.

- ACTIVIDADES DE XADREZorganizadas por Xurxo, profesor de Xadrez.

- ACTUACIÓNS MUSICAIS, coordinadas por Almudena, profesora de Música.