Abalar nº 5

No editorial deste número especial, a revista desexa resaltar a transcendencia histórica do 8-M e a súa influencia na loita polos dereitos das mulleres en todo o mundo. Abórdanse os avances acadados ata a data e reflexiónase sobre os desafíos pendentes que aínda persisten en canto á igualdade de xénero. Ademais, recoñécese a valentía e determinación das mulleres que impulsaron o cambio ao longo dos anos e fai un chamamento á acción para seguir promovendo a equidade e o empoderamento feminino.

Neste número especial, a revista presenta retazos biográficos de mulleres que fixeron historia nas súas distintas profesións en primeira persoa, compartindo as súas experiencias e logros. Tamén se inclúen relatos de mulleres que loitaron contra as adversidades da vida en Muxía, destacando a súa resiliencia e determinación.

Ademais, exhibe unha destacada cartelaría de escritoras galegas actuais, enaltecendo o seu talento e contribución á literatura. Do mesmo xeito, preséntase unha reinterpretación "á maneira de" de cadros de Luís Seoane, onde os alumnos de 4º de ESO exploran novas perspectivas artísticas inspiradas na súa obra.

Como parte deste número especial, destaca unha entrevista exclusiva ao escritor Fran Alonso, realizada por alumnos de 1º e 2º de ESO, ofrecendo unha visión fresca e xuvenil sobre a súa obra e perspectivas literarias.

Pasou un mes desde o 8-M, pero tanto nos dá que sexa 9-A para seguir celebrando esta data marabillosa.

Prema aquí para acceder: https://pedradeabalar.blogspot.com/

blog | by Dr. Radut