Abalar, a nova revista do IES Ramón Caamaño, ve a luz

Anunciamos con entusiasmo o nacemento de Abalar, a nova revista de creación! Os textos desta emocionante publicación correrán a cargo dos talentosos alumnos de secundaria do IES Ramón Caamaño de Muxía.

Abalar converterase nun espazo para que os nosos mozos escritores e escritoras compartan as súas historias, poemas e reflexións máis cativadoras. Cunha combinación de enxeño, imaxinación e paixón polas letras, os alumnos do noso instituto darán vida a unha revista que celebra a creatividade literaria en lingua galega, castelá, inglesa e francesa.

A revista Abalar será un testemuño do talento literario que florece nas nosas aulas. Será un faro de inspiración para futuras xeracións de escritores e un refuxio para aqueles que atopan nas palabras unha forma de expresión única.
Desfrutade deste primeiro número que, desde hoxe, formará parte do imaxinario colectivo do IES Ramón Caamaño.

Prema aquí para acceder: https://pedradeabalar.blogspot.com/