ACTIVIDADES REALIZADAS CURSO 2010-2011

•   Multiaventura no Miño. Portomarín. 3º ESO e 1º BAC. 23 e 24 de Maio.

•  Celebración Día das Letras Galegas. ESO e Bacharelato. 16 de Maio.

•  Roteiro Medioambiental en Devesa de Rogueira. 1º BAC Bioloxía e Xeoloxía. 16 de Maio.

•  Correlingua en Monforte. 1º e 2º ESO. 9 de Maio

•  30 Anos do Parlamento de Galicia. Charla-coloquio. 4º ESO, 1º e 2º BAC. 4 de Maio.

•  Visita a Ferrol. "Proxecto Terra". 3 de Maio. 3º ESO e 4º ESO B.

•  Charla Informativa "Clases sen fume". 28 de Abril. 1º e 2º ESO

•  Actividades Fin de Trimestre. 15 de Abril. Todo o alumnado do centro

•  Visita á Coruña: Castelo de San Antón e Cruz Vermella. 30 de Marzo. Alumnado de Relixión

• Multiobradoiro Hip-Hop. 14 de Marzo. Todo o alumnado

•  Festival Entroido. 4 de Marzo. Toda a comunidade educativa do IES

•  Charla informativa USC. 3 de Marzo. Alumnado de 1º e 2º BAC

•  Obradoiro de Encadernación. Deputación Provincial de Lugo. INLUDES. 16 e 23 de Febreiro, 2 de Marzo. Todo o alumnado.

•  Obradoiro de Cestería. Deputación Provincial de Lugo. INLUDES. 9,16 e 23 de Febreiro. Todo o alumnado.

•  KM 0.Deputación Provincial de Lugo. Visita á Olería de Bonxe e ó Mosteiro de Samos. 23 de Febreiro. Alumnado de 1º e 2º ESO.

•  Obradoiro "Evita el Fuego" Ministerio de Medio Ambiente. 23 de Febreiro. Alumnado de 2º ESO.

•  Xincana pola lingua galega "Clan da Loba". 21 de Febreiro. Alumnado de 1º ESO e 2º ESO.

•  Charla sobre os perigos no consumo de drogas e o uso abusivo do alcol. Plan Director II Garda Civil. 18 de Febreiro. Alumnado de 4º ESO.

•  Obradoiros "Quérote +".Consellería de Traballo e Benestar. 17 de Febreiro. Alumnado de 1º ESO.

•  Charla sobre os perigos en Internet e Acoso Escolar. Plan Director II. Garda Civil. 14 de Febreiro. Alumnado de 3º ESO.

•  Visita ó MUSAC en León e á Catedral. 10 de Febreiro. Alumnado de 4º ESO e 2º BAC (Debuxo).

•  Visita a INDITEX, A Coruña. 4 de Febreiro. Alumnado de 1º e 2º BAC

•  Obradoiros "Cooperativízate". Semana do 24 ó 28 de Xaneiro. 1º e 2º BAC. 3º ESO (Iniciativas Emprendedoras)

•  Visita ó Porto de Vigo. 24 de Xaneiro. 3º ESO e 4º PDC

•  Visita á Casa das Ciencias e Patinaxe sobre xeo, A Coruña. 13 de Xaneiro. 3º ESO
  •  Obradoiro "Palabras no Ar". Grupo Kalandraka. 12 de Xaneiro. 1º e 2º ESO

•  Actividades Fin de Trimestre. Festival de Nadal. 22 de Decembro.
  •  Charla informativa "Navega con Rumbo". 21 de Decembro. 1º,2º e 3º ESO

•  Visita a FRINOVA, O Porriño. 14 de Decembro. 4º ESO
 Fotos
  •  Rutas Literarias no Museo Provincial de Lugo. Visita ó Centro de Interpretación da Muralla e á Casa dos Mosaicos. 30 de Novembro. 1º ESO

•  Xornadas Educativas sobre a Violencia de Xénero. 23, 24 e 25 de Novembro. 1º,2º,3º e 4º ESO

•  Magosto no IES Quiroga. 10 Novembro. Alumnos, profesores e persoal do IES.
Fotos
  •  Charla de José Luis Mira. As saídas profesionais no Exército. 9 Novembro. 3º e 4º ESO, 1º e 2º BAC.

•  Sendeirismo no Caurel: Devesa de Rogueira. 3 Novembro. 1º e 2º ESO.

•  Visita á Central Térmica de As Pontes. Visita a Aquaciencia en Ferrol.3 Novembro. 1º e 2º BAC
Fotos
  •  Viaxe a Santiago de Compostela. Visita á Feira Galega do Voluntariado e Paseo polas cubertas da Catedral. 1º e 2º BAC.  22 de Outubro 2010
Fotos