NOVAS

CURSO 2018/19

ABRIL 2019

O alumno de 3º D de ESO MARCOS YÁÑEZ ANEIROS ven de ser galardoado no concurso estatal de debuxo

TOYOTA DREAM CAR 2018-19

Parabéns e moita sorte na fase mundial !!!!

Á esquerda, Marcos recibindo o premio e á dereita o traballo co que resultou gañador

CALENDARIO EXAMES PENDENTES

ABRIL 2019

MARZO 2019

As alumnas MARÍA TARRÍO de 4º B e ANDREA IGLESIAS de 4º C de ESO

veñen de ser gañadoras do 3º CONCURSO XUVENIL DE MICRORRELATOS

sobre o acoso escolar  de AMNISTÍA INTERNACIONAL CORUÑA :

“NO NOSO GRUPO CONSEGUÍMOLO”.

Ámbalas dúas rapazas foron premiadas ao microrrelato mellor valorado por un xurado seleccionado polo Comité de Amnistía Internacional Coruña nas seguintes categorías:

-          A (14-16 anos)

-          B (17-21 anos)

PARABÉNS ÁS DÚAS!!!

PREMIO IMPACTO EN REDES SOCIAIS

Alumnado que conforma o equipo "ELL@AS"

Os alumnos de 1º bach TIC foron galardoados co                  Premio Impacto en Redes Sociais                   na terceira edición do programa 2018-2019    Wisibilizalas da Universidade  Pompeu Fabra de       Barcelona cuxo principal obxectivo é    loitar contra os   estereotipos que asocian o traballo en tecnoloxía co   xénero  masculino.

Podes consultar a súa páxina "Ell@s"dedicada a 11   mulleres excepcionais nesta ligazón.

O equipo de traballo está formado por: Modesto, Iago,   Metzly, Álex, Benedicto, Samuel, Nerea, Jorge, Jennifer e Diego, coordinados pola profesora   Conchi Fernández.

Parabéns a todos eles por esta gran actividade.

FEBREIRO 2019

PROCESO DE ADMISIÓN

CURSO 2019/20

O IES Monte das Moas participa no proxecto interxeneracional "Falamos da Escola"

O presidente de Afundación, Miguel Ángel Escotet, nunha das aulas de 4º de ESO

onde se realizaron as actividades (Fonte: La Voz de Galicia)

O IES Monte das Moas faise coa "LIGA INTERCENTROS"

O conxunto do Monte das Moas gañou o torneo tras imporse ao Eirís por 6 goles a dous.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA E NA TECNOLOXÍA

Celebramos o 11 de febreiro, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER A NENA NA CIENCIA, cunha charla científica á que achegamos a realidade da muller na empresa. Estivo dirixida ao alumnado de primeiro de bacharelato que cursa a materia de Tecnoloxía da Información é a Comunicación.

Acompañounos Patricia García Gómez, enxeñeira da Central Térmica de As Pontes, unha das  centrais produtoras de enerxia das que provén todo o noso suministro de electricidade.

A central pentence nestos momentos a Endesa e Patrícia traballa actualmente no servizo de prevención mancomunado.

Falounos da súa carreira universitaria, enxeñería técnica industrial, dos seus estudos no Máster de prevención de riscos laboráis e dos seus inícios na empresa.

O seu período formativo estendeuse durante todo un ano e acupou diferentes postos e responsabilidades na central ata chegar o seu traballo actual.”

XANEIRO 2019

CALENDARIO EXAMES PENDENTES

FEBREIRO

OUTUBRO 2018

Parabéns para o alumno Paulo Fernández Martínez de 3º A ESO

pola súa magnífica actuación no teatro Rosalía nun proxecto de baile contemporáneo, recollido pola prensa.

Clica na imaxe para ler a noticia (Diario La Opinión)

Resumimos todas as actividades da Code Week Moas 2018 neste vídeo.

Moitas grazas a todos os participantes, alumnado e profesorado por facelo posible, o ano que vén máis coding and mentoring.

SETEMBRO 2018

CURSO 2017/18

XULLO 2018

ATENCIÓN!!!