NOVAS

CURSO 2018/19

FEBREIRO 2019

O IES Monte das Moas faise coa "LIGA INTERCENTROS"

O conxunto do Monte das Moas gañou o torneo tras imporse ao Eirís por 6 goles a dous.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA E NA TECNOLOXÍA

Celebramos o 11 de febreiro, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER A NENA NA CIENCIA, cunha charla científica á que achegamos a realidade da muller na empresa. Estivo dirixida ao alumnado de primeiro de bacharelato que cursa a materia de Tecnoloxía da Información é a Comunicación.

Acompañounos Patricia García Gómez, enxeñeira da Central Térmica de As Pontes, unha das  centrais produtoras de enerxia das que provén todo o noso suministro de electricidade.

A central pentence nestos momentos a Endesa e Patrícia traballa actualmente no servizo de prevención mancomunado.

Falounos da súa carreira universitaria, enxeñería técnica industrial, dos seus estudos no Máster de prevención de riscos laboráis e dos seus inícios na empresa.

O seu período formativo estendeuse durante todo un ano e acupou diferentes postos e responsabilidades na central ata chegar o seu traballo actual.”

XANEIRO 2019

CALENDARIO EXAMES PENDENTES

FEBREIRO

OUTUBRO 2018

Parabéns para o alumno Paulo Fernández Martínez de 3º A ESO

pola súa magnífica actuación no teatro Rosalía nun proxecto de baile contemporáneo, recollido pola prensa.

Clica na imaxe para ler a noticia (Diario La Opinión)

Resumimos todas as actividades da Code Week Moas 2018 neste vídeo.

Moitas grazas a todos os participantes, alumnado e profesorado por facelo posible, o ano que vén máis coding and mentoring.

SETEMBRO 2018

CURSO 2017/18

XULLO 2018

ATENCIÓN!!!