REPARTO DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO.

O REPARTO DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO SERÁ AOS PROPIOS ALUMNOS EN HORARIO DE CLASES NOS VINDEIROS DÍAS.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2021-22

A listaxe definitiva está publicada nun taboleiro situado xunto á porta principal de acceso do Instituto.

O horario para poder ver o listado será de luns a venres de 9:00 a 10:30 e de 12:00 a 13:30.

HORARIOS DE ENTRADAS E QUENDAS DAS PRESENTACIÓNS DO CURSO 2021-2022 . MÉRCORES 15 DE SETEMBRO.

Publícase o horario de entradas e quendas das presentacións do curso 2021-2022 o mércores 15 de setembro no IES Monte das Moas.

Para acceder ao documento co horario debe premer na seguinte ligazón (onde pon adxunto):

AVISO URXENTE SOBRE MATRICULACIÓN E DEVOLUCIÓN DE LIBROS E ORDENADORES.

A MATRÍCULA PARA 1º E 2º DE BACHARELATO SERÁ O LUNS 6 DE SETEMBRO DE 2021 DE 16:30 A 19:00 NA ADMINISTRACIÓN DO INSTITUTO.

A MATRÍCULA PARA 1º/2º/3º/4º DE ESO SERÁ O MARTES 7 DE SETEMBRO DE 2021 DE 9:00 A 13:00 NA ADMINISTRACIÓN DO INSTITUTO.

A DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO FONDO E DE ORDENADORES EN PRÉSTAMO SERÁ O MARTES 7 DE SETEMBRO DE 2021 DE 9:30 A 13:00 NO SALÓN DE ACTOS DO INSTITUTO.

AVISO URXENTE SOBRE O EXAME DE SETEMBRO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA DE 1º DE BACHARELATO

O exame de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de Bacharelato terá lugar o mércores 1 de setembro de 2021 de 18:30 a 20:00 no Ximnasio do Instituto.

PUBLICACIÓN DO CALENDARIO DE EXAMES EXTRAORDINARIOS DE SETEMBRO DO CURSO 2020-2021.

Publícase o calendario dos exames extraordinarios de setembro do curso 2020-2021 no IES Monte das MoasAs probas extraordinarias do curso 2020-2021 desenvolveranse nos días 1 (mércores), 2 (xoves) e 3 (venres) de setembro de 2021. No calendario especifícanse as materias (incluídas as pendentes de cursos anteriores), aulas, hora e día de celebración das probas.

Este calendario tamén estará exposto e a disposición pública na porta de entrada do Instituto durante todo o verán.

Para acceder ao documento co calendario dos exames extraordinarios de setembro do curso 2020-2021 no IES Monte das Moas debe premer na seguinte ligazón (debaixo de onde pon adxunto):

PUBLICACIÓN DO CALENDARIO DE SETEMBRO DE 2021 DO IES MONTE DAS MOAS.

Publícase o calendario do IES Monte das Moas para o mes de setembro de 2021 (ata o inicio das clases o mércores 15 de setembro de 2021).

No calendario aparecen diferentes informacións: as datas de celebración das probas extraordinarias (xa concretadas noutro documento publicado na páxina web do centro), a data e horario de entrega dos boletíns de notas ao alumnado, as datas de revisión e reclamación das probas, as datas e o horario de matriculación dos diferentes cursos de ESO e Bacharelato, a data e horario de devolución dos libros do fondo de libros e a data e hora de resolución das reclamacións.

Lémbrase que o inicio de curso terá lugar o mércores 15 de setembro de 2021.

Este calendario tamén estará exposto e a disposición pública na porta de entrada do Instituto durante todo o verán.

Para acceder ao documento co calendario do IES Monte das Moas para o mes de setembro de 2021 debe premer na seguinte ligazón (onde pon adxunto):

INFORMACIÓN SOBRE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O CURSO 2021-2022 NO MES DE XULLO DE 2021.

A listaxe provisoria de admitidos na participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar está exposta ao público no taboleiro da entrada do centro.

O horario para consultar esta información no Instituto é de 10:00 a 12:00 nos días laborábeis do mes de xullo de 2021.

Aquel alumnado admitido na listaxe, que teña aprobado o curso 2020-2021 na convocatoria ordinaria de xuño, pode pasar a recoller no Instituto o vale do fondo de libros no horario anteriormente exposto (10:00 a 12:00 nos días laborábeis do mes de xullo de 2021).

ATENCIÓN AO PÚBLICO NO VERÁN.

A tramitación de calquera certificado no centro deberá realizarse a través do correo electrónico do mesmo: ies.monte.moas@edu.xunta.gal

Posteriormente para recoller a documentación no instituto deberase pedir cita previa a través do correo electrónico do mesmo: ies.monte.moas@edu.xunta.gal

A partir do día 12 de xullo o horario de apertura ao público do IES Monte das Moas será de 10:00 a 12:00.

Reclamacións ás cualificacións de 2º de Bacharelato. Curso 2020/21

Procedemento para formular reclamacións ás cualificacións finais de 2º de bacharelato segundo  a Orde de 2 de marzo de 2021 (DOG do 11 de marzo de 2021) e desenvolvido pola Circular 2/2021 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional.

Os prazos para reclamar son os seguintes:

• Convocatoria extraordinaria: os días 24 e 25 de xuño.

A reclamación será presentada no centro educativo e dirixida ao director.

MODELO