PUBLICACIÓN DO CALENDARIO DE EXAMES EXTRAORDINARIOS DE SETEMBRO DO CURSO 2020-2021.

Publícase o calendario dos exames extraordinarios de setembro do curso 2020-2021 no IES Monte das MoasAs probas extraordinarias do curso 2020-2021 desenvolveranse nos días 1 (mércores), 2 (xoves) e 3 (venres) de setembro de 2021. No calendario especifícanse as materias (incluídas as pendentes de cursos anteriores), aulas, hora e día de celebración das probas.

Este calendario tamén estará exposto e a disposición pública na porta de entrada do Instituto durante todo o verán.

Para acceder ao documento co calendario dos exames extraordinarios de setembro do curso 2020-2021 no IES Monte das Moas debe premer na seguinte ligazón (debaixo de onde pon adxunto):

PUBLICACIÓN DO CALENDARIO DE SETEMBRO DE 2021 DO IES MONTE DAS MOAS.

Publícase o calendario do IES Monte das Moas para o mes de setembro de 2021 (ata o inicio das clases o mércores 15 de setembro de 2021).

No calendario aparecen diferentes informacións: as datas de celebración das probas extraordinarias (xa concretadas noutro documento publicado na páxina web do centro), a data e horario de entrega dos boletíns de notas ao alumnado, as datas de revisión e reclamación das probas, as datas e o horario de matriculación dos diferentes cursos de ESO e Bacharelato, a data e horario de devolución dos libros do fondo de libros e a data e hora de resolución das reclamacións.

Lémbrase que o inicio de curso terá lugar o mércores 15 de setembro de 2021.

Este calendario tamén estará exposto e a disposición pública na porta de entrada do Instituto durante todo o verán.

Para acceder ao documento co calendario do IES Monte das Moas para o mes de setembro de 2021 debe premer na seguinte ligazón (onde pon adxunto):

INFORMACIÓN SOBRE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O CURSO 2021-2022 NO MES DE XULLO DE 2021.

A listaxe provisoria de admitidos na participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar está exposta ao público no taboleiro da entrada do centro.

O horario para consultar esta información no Instituto é de 10:00 a 12:00 nos días laborábeis do mes de xullo de 2021.

Aquel alumnado admitido na listaxe, que teña aprobado o curso 2020-2021 na convocatoria ordinaria de xuño, pode pasar a recoller no Instituto o vale do fondo de libros no horario anteriormente exposto (10:00 a 12:00 nos días laborábeis do mes de xullo de 2021).

ATENCIÓN AO PÚBLICO NO VERÁN.

A tramitación de calquera certificado no centro deberá realizarse a través do correo electrónico do mesmo: ies.monte.moas@edu.xunta.gal

Posteriormente para recoller a documentación no instituto deberase pedir cita previa a través do correo electrónico do mesmo: ies.monte.moas@edu.xunta.gal

A partir do día 12 de xullo o horario de apertura ao público do IES Monte das Moas será de 10:00 a 12:00.

Reclamacións ás cualificacións de 2º de Bacharelato. Curso 2020/21

Procedemento para formular reclamacións ás cualificacións finais de 2º de bacharelato segundo  a Orde de 2 de marzo de 2021 (DOG do 11 de marzo de 2021) e desenvolvido pola Circular 2/2021 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional.

Os prazos para reclamar son os seguintes:

• Convocatoria extraordinaria: os días 24 e 25 de xuño.

A reclamación será presentada no centro educativo e dirixida ao director.

MODELO

LIBROS CURSO 2021/22

LIBROS CURSO

2021/22

3º ESO *VER NOTA ABAIXO

1º BAC

2º BAC

*Na materia de Lingua Galega de 3º de ESO o ISBN correcto do libro de texto é 978-84678-5332-2; por tanto o ISBN que figura no documento do cadro de libros de 3º de ESO é incorrecto.

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS PRESTADOS DO FONDO

Matrícula para o curso 2021/22

Representación da obra "VOAXA E CARMÍN

Para visionar a peza teatral entrade dende esta ligazón

Pequena reportaxe fotográfica AQUÍ

Estrea da obra teatral VOAXA E CARMÍN

O grupo de teatro do IES Monte das Moas presenta a obra "Voaxa e Carmín" de Esther F. Carrodeguas no salón de actos o  venres 4 de xuño ás 11:30.