XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Xornada de portas abertas para alumnado de 6.° de primaria que comece os estudos na ESO no curso 2023/2024.
✔️ 18h: centros adscritos (CEIP Zalaeta, CEIP Curros Enríquez e CEIP Víctor López Seoane)
✔️ 19.30h: centros non adscritos

XORNADA DE PORTAS ABERTAS - ALUMNADO NOVO 1.º BAC

O sábado 12 de marzo terá lugar unha xornada de portas abertas para presentar o noso centro a familias e alumnado novo de 1.° Bacharelato no curso 2022/2023.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS - 1 DE FEBREIRO

O ano pasado a xornada de portas abertas realizouse de xeito virtual. Nesta ocasión, o MARTES 1 DE FEBREIRO abrimos as portas para presentar o noso centro a alumnado que o curso 2022/2023 comece 1.° da ESO. Os horarios desta xornada son os seguintes:
✔ 18h: CEIP Curros Enríquez
✔ 19h: CEIP Zalaeta - CEIP Victor López Seoane
✔ 20h: CEIP Cidade Vella - CEIP Sanjurjo de Carricarte e alumnado doutros centros (só para 1.° ESO)
*Pregamos o cumprimento das medidas sanitarias en todo momento.

Departamento de Orientación

XORNADAS COAS FAMILIAS (PRESENCIAIS) - 1.º ESO

MÉRCORES 29 DE SETEMBRO

• Grupos A e B: 17h
  • Grupos C e D: 18h

*Só se permite a asistencia dunha persoa por familia.

CARTOGRAFÍA EMOCIONAL

O alumnado de 2° da ESO tivo a oportunidade de participar nesta sala cartográfica que dá conta da cartografía emocional das persoas en situación de exclusión social na cidade da Coruña. Trátase dunha actividade de sensibilización co alumnado para traballar sobre a desigualdade e favorecer o coñecemento e empatía a través do que nos une no territorio e as emocións que compartimos con persoas das que só se coñecen estigmas. Esta actividade desenvolveuse grazas á colaboración conxunta de Arquitectura Sen Froenteiras e o grao de Educación Social da Universidade da Coruña.