Nova canle de YouTube Contextos Musicais 2.0

Contextos Musicais 2.0

A profesora do Departamento de Música deste IES, Isabel de la Puente,  ten creada a canle de YouTube Contextos Musicais 2.0 tanto para facilitar e completar a aprendizaxe das pezas interpretadas no aula como para proporcionar listas de reproducción con videos dos distintos períodos artístico-musicais.

Os videos de partituras presentan dúas versións de cada tema:
- A peza "completa" con todas as voces principais na pantalla e con todas as voces reais no audio;
- e a versión "karaoke instrumental" na que ao audio se lle silencia a voz principal, para que o alumno practique e interprete a melodía acompañado únicamente do fondo orquestral, pianístico, étnico, etc.

As listas de reproducción inclúen videos con información -moi sintetizada- do contexto histórico e artístico de cada período así como videos das audicións analizadas e traballadas no aula.