Novas Prensa

Socorro Venegas

Socorro Venegas (San Luis Potosí, México, 1972) chega estes días a Lugo. Faino para participar, hoxe, no "Encontro Literario Mínimo", xunto ao seu editor, Juan Casamayor, e a periodista María Valcárcel, que se celebra na librería Lectocosmos da cidade lucense (17.00) y logo (19.30) no Instituto Lucus Augusti. A escritora mexicana non só alcanzou unha gran relevancia no seu país, como novelista e autora de relatos, senon que representa en gran medida a extraordinaria potencia literaria de México.

Enlace nota de prensa "El Correo Gallego"

Luxo Xornal

O 28 de novembro "Lugo Xornal" facía unha reportaxe, na semana na que se reivindica a erradicación das violencias machistas, falando con varios centros educativos para coñecer como traballaran alí os valores de igualdade co alumnado e as actividades desenvolata co gallo da conmemoración do 25 N.

O texto fai mención ao Manifesto ao 25N, ao proxecto do club de letras e máis ao desenvolvemento do plan de igualdade no IES Lucus Augusti.