ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2022

Xa está iniciado o proceso de renovación do Consello Escolar do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez.

As votacións para renovar os/as representantes nos diferentes sectores que o compoñen terán lugar o vindeiro 24 de novembro de 2022.

Os postos que van ser renovados son os seguintes:

Profesorado: 40% (3 representantes)

Alumnado: 50% (2 representantes) Na elección os/as 2 máis votados/as substituirán aos 2 que rematan mandato, e terán nomeamento ate o 2026.

Nais e pais: Toca renovar aos 2 pais que son electos. O representante da ANPA non se renova xa que ten nomeamento ata o 2024.

Persoal de administración e servizos: Non se renova xa que a actual representante ten nomeamento ata o 2024.

O prazo de presentación de candidaturas remata o venres 11 de novembro ás 14:00 horas e dita presentación debe facerse na Secretaría do centro.