CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA CURSO ESCOLAR 2020/2021

A Consellería de Educación publica a Orde do 12 de maio de 2020 pola que se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21.

A presentación de solicitudes pode realizarse de tres xeitos:

-De maneira totalmente virtual, para a que cómpre ter DNI electrónico, certificado dixital ou chave 365. O trámite realizarase na sede electrónica da Xunta: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

-A través da aplicanción FONDOLIBROS, cubrindo a solicitude e despois presentándoa no rexistro do instituto xunto coa documentación requirida.

-No centro educativo, imprimindo e cubrindo previamente a solicitude, acompañada da documentación requirida.

O prazo de presentación das solicitudes comeza o 20 de maio e remata o 19 de xuño.

Para unha mellor atención en condicións de hixiene e distanciamento o centro establece as seguintes quendas. Será imprescindible solicitar cita previa para a presentación da solicitude no teléfono 886 151 924.

Nivel no que o alumno/a estea

matriculado no curso 2020-21

Días