PRESENTOUSE A CASA DE MADEIRA DO CICLO DE CARPINTARíA E MOBLE

O pasado 16 de maio foi presentada a casa, que forma parte do proxecto WOOD-C.O.M., nun acto ao que asistiron unhas cincuenta persoas representando ao tecido social, económico e político estradense. Tamén estivo presente a subdirectora xeral de Formación Profesional, M. Eugenia Pérez Fernández e o xefe territorial de Educación, César Pérez Ares. Na primeira parte do acto os verdadeiros protagonistas foron os alumnos e alumnas que cursan o ciclo de carpintaría e moble e o profesorado que os guía, e que se encargaron do deseño e fabricación da casa.

A continuación, todas as persoas asistentes xuntáronse no salón de usos múltiples do Losada no que escoitaron unha alocución do director do centro, José Manuel Puente, seguida da proxección dun vídeo no que se recolle o proceso de elaboración da casa. A clausura correu a cargo da subdirectora xeral de FP, M. Eugenia Pérez Fernández.