23 de abril: Día do Libro

23 de abril: Día do Libro

Para celebrar o Día do Libro, desde a Biblioteca e o Club de Lectura, coa colaboración de Avelaíñas Teatro e a Vicedirección de Actividades Extraescolares:

Exposición de ‘libros de todo tipo’ no corredor da biblioteca.

Exposición e venda de libros na entrada do Instituto, a cargo da libraría Alberte Quiñoi.

- Proxección dunha Galería de Lectores e Libros na Biblioteca.

Lectura gravada en vídeo de O Principiño (70 anos), por parte do alumnado que se presente voluntario e que recibirá como agasallo un vale de 1€ para consumir na cafetaría.

Komandos poéticos dos Retelladores/as do Galiñeiro percorrerán as aulas do Centro, agasallando ao alumnado coa lectura de poemas.

- Actividade de animación á lectura na Biblioteca, desenvolvida por Avelaíñas teatro, no que participarán por quendas os distintos grupos.

Actuación-obradoiro de rap, de Didaco. Ás 15 horas, no salón de actos, para o alumnado do Club de Lectura, de Avelaíñas teatro e invitados.

cartel23abril