DÍA DA MULLER

A Biblioteca do IES Antón Losada e o Club de Lectura Retelladores do Galiñeiro  conmemoran o Día da Muller con diversas exposicións situadas nos corredores e espazos comúns do Centro:MULLERES PRENSA

Poemas de mulleres. Poemas escritos por mulleres, dos que se ‘anuncian’ os seleccionados polo alumnado do Club de Lectura.

- As mulleres son noticia. Selección e exposición de noticias sobre as mulleres, da prensa diaria que se recibe na biblioteca. O alumnado das distintas titorías analizará distintos aspectos da situación actual da muller en Galicia e no resto do mundo: violencia, educación, economía, medios de comunicación... e, tamén, as consecuencias da crise na situación das mulleres.

- Por e sobre mulleres. Libros, cómics e películas feitos por mulleres, ou que tratan delas.

- ‘As mulleres tamén emigran’, da Fundación 10 de Marzo. Formada por 18 paneis nos que se fai un percorrido cronolóxico polas migracións femininas en Galicia ao longo do s. XX: América, Europa e Inmigración. As mulleres, esquecidas pola Historia oficial, son aquí as protagonistas dos movementos migratorios, do pasado e do presente, que compre que o alumnado coñeza (mediante un cuestionario) para afastarse dos prexuízos racistas e sexistas.

Preme aquí para ver fotos das exposicións