ELECCIÓNS DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

Foto do centroA dirección do I.E.S “Antón Losada Diéguez”  quere comunicar a tódolos sectores da comunidade educativa deste centro:

SEGUNDO a resolución do 7 de setembro de 2012, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, polo que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares sostidos con fondos públicos.

CONVÓCASE eleccións para renovalos representantes no Consello Escolar de país/nais, mestres/mestras e persoal non docente.

O acto público no que por sorteo, serán designados os membros da XUNTA ELECTORAL, terá lugar na secretaria do centro o vindeiro MARTES 30 de OUTUBRO ás 12:00.

A Estrada, 24 de outubro do 2012

A Dirección