Actividades extraescolares IES de Foz

Comunicado Actividades Extraescolares IES de Foz:

Comunícase ás familias de alumnado inscrito nas seguintes actividades:

- Viaxe fin de curso a Roma (4º da ESO)
- Viaxe cultural a Madrid (2º BAC)*
- Intercambio Francia (3º ESO)
- Intercambio EE.UU (4º ESO e 1º BAC)
- Excursión Porto ** (1º BAC)

que debido ás circunstancias que todos coñecemos siguen suspendidas as actividades e sen previsión de poder realizarse neste curso 2019/2020.

Aquelas familias que desexen recuperar as cantidades aportadas para as viaxes,  poden  solicitalo no seguinte email: ies.foz@edu.xunta.es.

O resto poderán pasar a recollelas na secretaría do centro, en canto se restableza o servizo administrativo.

* A excursión a Madrid ten pagados 3330 euros en concepto de aloxamento, estamos en comunicación con el dende as datas do estado de alarma, máis aínda non temos a solución definitiva. Estamos intentando que se devolva a totalidade do aportado.

**A excursión a Porto tiña pagada a parte do aloxamento, polo que esa parte ou ben non será recuperable, ou se intenta facer no vindeiro curso, sempre que sexa posible, xa que o hostel de Porto ofreceu esta posibilidade para non perder a cantidade aportada.