AULAS DA NATUREZA 2012

AXUDAS: Convócanse 1056 axudas para participar no programa “Aulas da Naturaza”

• OBXECTO: Favorecer o intercambio do alumnado de diferente procedencia, nivel socio económico e capacidade, contribuíndo desta maneira a consecución do máximo grado de inclusión e normalización nun contorno educativo non formal e en contacto directo coa natureza.

• LUGAR:Aula da Naturaza Cabo Peñas (Asturias), Centro de Programas Educativos de Viérnoles en Torrelavega (Cantabria), Aula da naturaza “Mar Menor” de Los Urrutias (Murcia), C.E.E. “Santa Isabel” de Soria (C. León), Residencia Carmen Burgos de Almería e Residencia Rancho de colores de Jerez de la Frontera (Andalucía).

• ALUMNADO: 1º ESO (Idade comprendida entre 11 e 13 anos na data 31 de decembro de 2012).

• DURACIÓN: As actividades desenvolveránse en períodos de 12 días, de acordo coa seguinte distribución:
- 1º Turno: Do 1 ó 12 de xullo.
- 2º Turno: Do 12 ó 23 de Xullo.
- 3º Turno:Do 23 de Xullo ó 3 de agosto.
- 4º Turno: Do 3 ó 14 de agosto.

• PRAZO: Ata o día 23 de abril.
• SOLICITUDES: Solicitar os impresos na Secretaría do Instituto