"Home Ground", a serie que engancha a todo o alumnado

Dentro da procura de material de actualidade e cercano ao alumnado para abordar a desigualdade entre homes e mulleres, atopamos a serie norueguesa "Home Ground" que engancha por igual a alumnas e alumnos, que derriba resistencias masculinas e empodera as alumnas cun exemplo de muller que loita polo súa paixón: ser adestradora de fútbol de primeira división...masculina.

A historia achéganos ao sexismo nunha sociedade supuestamente modélica neste sentido, ao fútbol como deporte e mandato de xénero masculino, e as diversas formas masculinas de posicionarse ante unha pioneira nun ámbeto tan profundamente simbólico para o imaxinario machista.

O visionado da serie, principalmente destinado ao alumnado de 3º ESO a través das titorías, espallouse finalmente entre outros cursos...

7homeground 1.jpg
home ground.jpeg