Fontexería con Orgullo

Alumnas de 4º ESO deseñaron a campaña "Fontexería con Orgullo" para loitar contra a homofobia dentro e fóra do centro. Cómpre salientar o cuestionario anónimo sobre benestar psicosocial entre o alumnado LGTBi do centro -a cargo das propias alumnas-, a proposta de visionado e análise dos vídeos aquí enlazados e o deseño dunha camiseta e unha pegatina para repartir entre o alumnado.

Os resultados da enquisa serán empregados para detectar situacións de vulnerabilidade e risco entre o alumnado LGTBi e de deseñar actividades que permitan mellorar a normalización social e o respecto cara este alumnado.

Salientar tamén que ao longo do curso traballouse en todos os cursos da ESO as películas "Fucking Amal" e "Besos Ocultos, ambas execelentes para abordar a temática da homosexualidade na adolescencia·

Profesoras responsables: Sonia F. Casal e Manuela Carballude

Listaxe de vídeos: