O machismo está....e regueifa feminista

Aquí están algunhas das respostas do alumnado de 1º BAC á pregunta de onde está o machismo:

na propaganda, no regaeton, na linguaxe, nas relacións, na intimidade, nas imaxes, en nós mesmas...Podedes ver os eslógans que propoñen para sacudírmonos o machismo de enriba...

Por se non abonda coa reflexión escrita...que mellor que dicilo en alto, ben claro. Con esa finalidade organizamos o obradoiro de regueifas feministas con Alba María, dentro das actividades da Semana Cultural, tamén co alumnado de 1º de BAC. Mágoa que só conservemos esta foto de Luna Schenck e Alba Expósito regueifando, e a súa regueifa.Cousas do directo!!

Iso si, a calidade da reguiefa dá unha idea da calidade do obradoiro. Parabéns e grazas, Alba María.

Profesora responsable: Olalla Liñares

Luna e Alba regueifando (1).png