novembro 2012

Consello Escolar
HORARIO DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR
XOVES 29 DE NOVEMBRO

O xoves 29 de Novembro se celebran no IES de Ponteceso as eleccións dos representantes do alumnado e as eleccións dos representantes dos pais e nais para o Consello Escolar.
Os horarios son como siguen:
Eleccións para os representantes do alumnado:
ESO, Bacharelato e Ciclos durante o horario lectivo (de 9:00 a 14:20)
ESA de 17:50 a 18:00
Eleccións para os representantes dos pais e nais:
De 9:00 a 14:00 e de 16:00 a 20:00

Consello Escolar
HORARIOS ELECCIÓNS

HORARIO PARA A ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DO PAIS E NAIS:
XOVES
HORARIO DE 9:00 A 14:00
E DE 16:00 A 20:00

HORARIO PARA A ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DO ALUMNADO:
XOVES
ESO, BACHARELATO E CICLOS NO HORARIO LECTIVO DE 9:00 A 14:20
ESA, DE 17:50 A 18:00

Magosto
UN MAGOSTO PARA XOGAR
VENRES 16 DE NOVEMBRO

Vídeo do magosto deste venres. Ah! Noraboa aos participantes nos xogos e aos resposteiros do concurso de postres de outono. Tamén moitas grazas a Jose María e a Jose Manuel por prepararnos as castañas.

Pendentes
PDF do calendario de exames finais de pendentes
A parte de que podedes acceder a el indo ao vinculo Pendentes en Administración, no menú da esquerda da páxina, tamén podedes acceder directamente premendo neste enlace:
PDF EXAMES FINAIS DE PENDENTES
ou na foto: exame finais pendentes

VÍDEO DA XORNADA DE INAUGURACIÓN DO OBSERVATORIO NO COUTO
Para ver o video preme na foto e vas directamente a dirección en youtube.
observatorio do couto

O martes 27 de outubro, o alumnado de 1º de ESO, acompañado de Jose Luís Rabuñal, que lles servíu de guía e orientounos nesta xornada, inauguraron o observatorio ornitolóxico Eduardo Pondal, no Couto. No vídeo uns instantes da xornada xunto as valoracións de Jose Luís Rabuñal do acto e da instalación.

Inglés Cambridge
Blog dos cursos de inglés Cambridge
blog ingles cambridgePronto poderás acceder neste blog a información sobre listas, horarios e anuncios do curso de inglés Cambridge no IES Ponteceso organizado pola ANPA en colaboración co centro

Eleccions CE
ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR
No seguintes vinculos accedes á información sobre o desenvolvemento das eleccións ao consello e sobre a composicións dos órgaos de control do proceso.

PDF DO CALENDARIO DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

MEMBROS DA XUNTA ELECTORAL

Todas esta información está exposta á todos os membros da Comunidade Escolar no corredor do edificio I do IES Ponteceso

INAUGURACIÓN DO OBSERVATORIO EDUARDO PONDAL POLO ALUMNADO DE 1º DE ESO