Iniciar sesión: Acceso
Centralita   982 870 144 .
Oficina   982 870 145 .

O IES da Terra Chá acolle a exposición Cartas de Amor, 15 artistas contra a violencia de xénero no hall do centro.

O IES da Terra Chá amplía a súa oferta de ciclos formativos para o vindeiro curso académico 2018-2019. Así, ademáis da Formación Profesional Básica en Actividades Agropecuarias, súmase o Ciclo Medio de Técnico en Aproveitamentos e Conservación do Medio Natural e continúa o Ciclo Superior en Xestión Forestal e do Medio Natural.

Para máis información sobre a oferta formativa pódese descargar o folleto informativo no seguinte enlace: LINK

No marco do proxecto Fitofaladoiro, o alumnado de Debuxo Artístico dirixidos pola súa profesora Pilar Pavón, expoñen unha escolma do seu traballo con ilustracións sobre árbores autóctonas de Galicia e os autorretratos do alumnado. Esta exposición permanecerá no centro ata final de curso. Animamos á comunidade educativa a que veña coñecer o talento dos novos creadores da comarca. Parabéns a tod@s pola calidade e sensibilidade artística.

Hoxe 23 de Abril celebramos o mes do libro. Desde o Equipo de Biblioteca lánzanse varias propostas para celebrar durante todo un mes a importancia dos libros na nosa vida. Achégate á biblioteca e colle algún dos libros que presentamos como novidades, ou participa nos concursos de selfies con libros e de adiviñas Which is which?

O pasado 23 de marzo o IES acolleu unha xornada de reflexión sobre a diversidade sexual, organizada a petición do alumnado, na que participaron o músico Davide Salvado, o bailarín e traballador social Daniel Pardo e a psicóloga Ángeles Amor. En paralelo, proxectáronse os films Fucking Amal e a Chica Danesa, así como houbo unha charla sobre violencia de xénero enmarcada no proxecto 365 pola igualdade do Plan Proxecta.

Parabéns á profesora Sharay Astariz Núñez polo premio outorgado pola Fundación Jose María Jove e Indaga, ó seu traballo de educación inclusiva titulado: "Aula de matemáticas: unha ventá para o mundo".

O equipo da Biblioteca en colaboración co alumnado de 3 ESO presenta unha escolma de libros sobre mullleres na conmemoración do Día Internacional da Muller. Ó mesmo tempo faise unha pequena homenaxe de lembranza ó recentemente finado Forges, quen reinvindicou a importancia da muller na sociedade e a necesidade de avanzar na consecución dunha igualdade real.

Ata finais do mes de abril estará exposto no hall do IES a exposición do Proxecto Fitofaladoiro: Arvenses, medrando no lugar errado. Nela amósanse láminas de plantas herbáceas que podemos atopar frecuentemente na nosa contorna e que adoitan chamarse "malas herbas" aínda que podan ter propiedades interesantes por exemplo, desde o punto de vista ecolóxico, mediciñal e incluso culinario. Convidamos á comunidade educativa a visitar a exposición e a axudarnos a documentar os nomes en galego destas plantas, así como as súas posibles utilidades.

O pasado 30 de xaneiro conmemorouse o día escolar da Paz e non violencia cun acto de lectura con reflexións sobre a paz. O alumnado escribiu os seus desexos en cintas, simulando oracións tibetanas, para adornar un cedro do noso xardín. O pé desta árbore dos ventos o alumnado debuxou o símbolo da paz con pedras, para lembrar que cada un de nós pode aportar o seu gran de area na búsqueda da paz e non violencia.