Iniciar sesión: Acceso
Centralita   982 870 144 .
Oficina   982 870 145 .

O pasado 30 de xaneiro conmemorouse o día escolar da Paz e non violencia cun acto de lectura con reflexións sobre a paz. O alumnado escribiu os seus desexos en cintas, simulando oracións tibetanas, para adornar un cedro do noso xardín. O pé desta árbore dos ventos o alumnado debuxou o símbolo da paz con pedras, para lembrar que cada un de nós pode aportar o seu gran de area na búsqueda da paz e non violencia.

A exposición sobre Biodiversidade de Galicia do CEIDA permanecerá no hall do IES da Terra Chá ata mediados de febreiro. Consta de 19 paneis que resumen os valores de biodiversidade presentes no noso territorio así como dos factores que ameazan a a súa conservación. Agradecementos ó Departamento de Agraria pola organización e montaxe da actividade.

Máis información sobre a exposición en: http://www.ceida.org/gl/educacion-e-divulgacion/galicia-biodiversidade

Organizado polo Departamento de Música e coa participación activa da maior parte do alumnado do centro realizouse a fermosa performance do Proxecto Aleluia.

Velaquí tedes o link ó vídeo:

Grazas a tod@s pola vosa colaboración e participación.

Os gañadores do concurso de microrelatos de terror do IES da Terra Chá Trapero Pardo na convocatoria do 2017 son:

1 PREMIO Lucas Folgueira Anllo (1 ESO A) co relato "La casa misteriosa"

2 PREMIO Aroa López Rivas (3 ESO A) co relato "Te conozco?"

3 ACCESIT Zenaida Pontes Jordá (2 ESO A) co relato "Miedo ciego"

A entrega de premios será o vindeiro 21 de decembro.

O mércores día 18 de outubro, ante o malestar xerado pola catástrofe derivada da vaga de lumes en Galicia, a comunidade educativa amosou públicamente o seu rexeitamento así como a solidariedade coas poboacións afectadas. No acto adicouse un minuto de silencio as víctimas, léronse textos e poemas e plantouse de forma testemuñal unha árbore no xardín.

Tags:

Coa chegada do outono o IES da Terra Chá acolle a exposición-concurso: Árbores quen é quen? Descúbreas. Trátase dunha proposta do Equipo de biblioteca para achegarse ó coñecemento das árbores da nosa contorna.

CALENDARIO DE INICIO DE CURSO 2017-2018

Setembro:

Venres, 15

12:00 Presentación 1º E.S.O.

13:00 Presentación 2º E.S.O. e PMAR I

Luns, 18

No arquivo adxunto figura o calendario dos exames de setembro e da entrega de notas