Centralita   982 870 144

Horario de atención telefónica

10:00 a 13:00 horas

----------------------

Nos últimos días o teléfono do centro está moi ocupado, polo que tamén poden recurrir ao enderezo electrónico do centro que se revisa diariamente.

ies.terra.cha@edu.xunta.es

A DIRECCIÓN

Converter varias imaxes a PDF

Con tanto envío que facer, ás veces atopámonos con varias imaxes para mandar dunha soa vez, tanto por correo electrónico como por Edmodo ou Moodle. O ideal é xuntar esas imaxes nun pdf, porque así aforramos andar con tantos arquivos e no pdf pódense facer comentarios e correccións. Nesta infografía de Alexandra Cabana Outeiro e Anxos Romeo Barreiro ensínannos a xuntar imaxes nun só pdf de maneira rápida e doada.

Pódese descargar nos adxuntos tanto en formato imaxe como en pdf (que permite abrir as ligazóns).

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Do 20 de maio ao 19 de xuño, ábrese o prazo para solicitar axudas para libros e material escolar.

Tal e como ditan as instucións, a presentación de solicitudes será preferiblemente telemática e de non ser posible farase  en horario de 10:00 a 13:00 h.

ORGANIZAMOS A PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES PARA EVITAR AGLOMERACIÓNS, PREFERIBLEMENTE NOS SEGUINTES DÍAS:

Os que pasen a cursar 1º ESO: 21, 22, 25 e 26 de maio

Os que pasen a cursar 2º ESO: 27, 28, 29 de maio e 1 de xuño

Os que pasen a cursar 3º ESO: 2, 3, 4 e 5 de xuño

Os que pasen a cursar 4º ESO: 8, 9, 10 e 11 de xuño

Enlace para a solicitude telemática:

REAPERTURA ADMISIÓN DE ALUMNADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA E BACHARELATO

Reábrese o prazo para admisión de alumnado do 11 ao 18 de maio en horario de 10:00 a 13:00 h con CITA PREVIA no número de teléfono 982 870 144

Este proceso só é para alumnado de nova incorporación que non pertenza a un centro adscrito.

Poden facelo presencialmente no centro ou ben  de forma telemática:

RECOMENDACIÓNS:

- Uso de mascarillas

- Na medida do posible, levar a documentación xa cuberta (Se non poden facer a admisión telemática poden descargar a documentación necesaria para levar ao centro no mesmo enlace indicado anteriormente)

Á TODO O ALUMNADO DO IES DA TERRA CHA

Instrucións para entregar as túas tarefas en fotografía

Boas!

Comezamos novo trimestre! Achegamos esta infografía feita por Alexandra Cabana e Anxos Romeo, que será de axuda para a realización de fotografías das nosas tarefas e que queden mellor no envío ó profesorado. Podedes descargala no adxunto en formato jpg ou pdf.

Moito ánimo!

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS DE CARA Á 3ª AVALIACIÓN

Neste intre non temos indicacións da nosa Consellería para poder informarvos debidamente de como será o transcorrer desta atípica 3ª avaliación. Estamos á espera da reunión entre Conselleiros e Ministro para poder comunicarvos a liña de traballo que se levará a cabo.

Saúde e moito ánimo!!!

ALUMNADO, FAMILIAS E DEMAIS MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA

Imaxinamos que para o alumnado e as familias, ao igual que para o conxunto do profesorado, estas últimas semanas foron moi complicadas.

Ademais das nosas responsabilidades habituais no eido laboral, familiar, etc, tivemos que acostumarnos sen período de adaptación previo a unha situación inédita que non trae libro de instrucións, e con moitas máis dúbidas que certezas.

Familias e alumnado

Agradecemos moito a alumnado e familias a súa contribución e esforzo para continuar entre todas/os co proceso formativo.

Profesorado

Por suposto, dende o equipo directivo agradecemos a todo o profesorado a súa dispoñibilidade e entrega na procura de solucións para manter o contacto co seu alumnado.

Novas ferramentas

Estamos traballando para poñer a disposición da comunidade educativa novas ferramentas que nos permitan desenvolver o traballo de forma máis eficaz e coordinada, e que axilicen a comunicación entre familias – alumnado co profesorado.

Persoal non docente

Agradecemos tamén ao conxunto de persoal non docente a súa disposición a colaborar.

Vacacións

Desexamos que estes días de descanso nos sirvan a todas/os para desconectar, descansar e tamén divertirnos na medida en que as actuais circunstancias nolo permitan.

Afondamos na petición de seguir estritamente as instrucións das autoridades, xa que superar isto só é posible coa contribución de todas e de todos.

Saúde !!!

Moitas grazas e moito ánimo!!!.

ORGANIZÁNDONOS DE CARA AO 3º TRIMESTRE

Familias, alumnos e alumnas,

gustaríanos organizarnos de cara ao 3º Trimestre coñecendo os recursos cos que contades para traballar dende a casa e así preparar o material axeitado a cada necesidade.

Para elo pedímosvos que na maior brevidade posible fagades chegar os datos que se amosan na táboa aos vosos titores e titoras.

Facede constar:

Nome e apelidos do alumno/a e curso

Se dispón de:

- ordenador (Propio ou compartido)

- Wifi na casa

- Teléfono con conexión a internet

- Outros dispositivos electrónicos como táblets,...

- Enderezo electrónico de pai/nai/titor/titora

- Enderezo electrónico do alumno ou alumna

2ª AVALIACIÓN

Boas familias!

O venres 3 de abril estarán as notas da 2ª avaliación.

Podedes velas a través da aplicación "abalarMóbil" que precisades descargar. Se alguén ten algunha dúbida pode poñerse en contacto co centro telefónicamente ou no enderezo electrónico en horario de 10:00 a 13:00 h.

Moito ánimo a todos!!!

ABALARMOBIL