Iniciar sesión: Acceso

A continuación preséntase o calendario de inicio de actividades escolares para o curso 2018/2019:

Actividade

Día 5 de setembro:

2ºBAC - 11:30

Reclamacións 5 e 6 de setembro de 10:00 a 13:00

Día 6 de setembro:

Calendario exames de Setembro (consultar documento adxunto)

Centralita   982 870 144 .
Oficina   982 870 145 .

O proxecto Fitofaladoiro, desenvolto no noso centro dentro do Plan Proxecta, recibiu de novo un premio no Certame da Terra Chá organizado polo Colectivo

Adxúntase a listaxe dos libros de texto do curso 2018-2019.

NOTA: Hai un erro no libro de Física e Química de 1º BAC. A referencia correcta é:

Ed. Santillana, ano 2015, ISBN 978-84-680-3306-8

Ao longo do presente curso realizáronse no noso centros dous proxectos enmarcados no Plan Proxecta: " Por 365 días de respecto e igualdade" e "Quérote +"

Con estes programas tratouse de concienciar ao alumnado sobre o respecto á diversidade sexual e de xénero e tamén sobre a igualdade entre homes e mulleres sensibilizándoos na prevención da violencia de xénero.

Para desenvolver estes programas leváronse a cabo varias actividades, xogos, exposicións gráficas, charlas, debates, obradoiros ... das cales amosamos unhas imaxes.

O IES da Terra Chá acolle a exposición Cartas de Amor, 15 artistas contra a violencia de xénero no hall do centro.

O IES da Terra Chá amplía a súa oferta de ciclos formativos para o vindeiro curso académico 2018-2019. Así, ademáis da Formación Profesional Básica en Actividades Agropecuarias, súmase o Ciclo Medio de Técnico en Aproveitamentos e Conservación do Medio Natural e continúa o Ciclo Superior en Xestión Forestal e do Medio Natural.

Para máis información sobre a oferta formativa pódese descargar o folleto informativo no seguinte enlace: LINK

No marco do proxecto Fitofaladoiro, o alumnado de Debuxo Artístico dirixidos pola súa profesora Pilar Pavón, expoñen unha escolma do seu traballo con ilustracións sobre árbores autóctonas de Galicia e os autorretratos do alumnado. Esta exposición permanecerá no centro ata final de curso. Animamos á comunidade educativa a que veña coñecer o talento dos novos creadores da comarca. Parabéns a tod@s pola calidade e sensibilidade artística.