Centralita   982 870 144
Fax   982 870 154

ies.terra.cha@edu.xunta.es

TELÉFONO PARA AS INCIDENCIAS DERIVADAS DO COVID-19

Aquí deixamos un novo número de teléfono con acceso directo ao Coordinador Covid para informar de todas as incidencias derivadas desta circunstancia.

TELEFONO INCIDENCIAS COVID

PROGRAMA DE ACOLLIDA DERIVADO DA COVID-19

Adxuntos podes descargar o Programa de Acollida do IES da Terra Cha e o Anexo ás NOF para este curso 20/21

CITA PREVIA NO CENTRO

Para calquer trámite que precise presencia no centro deberase solicitar cita previamente nun dos seguintes tramos horarios:

PRESENTACIÓNS CURSO 20/21

MODELO DE DECLARACIÓN RESPONSABLE

Aquí tedes o modelo de declaración responsable que todo o alumnado deberá entregar cuberto o día das presentacións.

CAFETERÍA

A Dirección do IES da Terra Chá quere comunicar ás familias que durante o curso 2020-21 non haberá servizo de cafetería, xa que non se recibiron ofertas para a súa xestión. Lamentamos as molestias, pero consideramos que debían estar informados.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 20/21

No enlace podes ver os libros de texto para o vindeiro curso.

#SEGURIDADEIGUALDADEPRIORIADADE

Así, plantados, de fronte, ergueitos fronte ó cúmulo de despropósitos que levamos vividos por parte da Administración educativa nos catro últimos meses deste curso pandémico...
Porque o profesorado demostrou, digan o que digan, que, pese a tódalas adversidades, segue adiante contra todo polos que máis merecen a pena: o seu alumnado.

Asesoramento de pedimentos á Biblioteca

Non sabes que levar para o verán? Mándanos un mail a bbtk.iesterracha@gmail.com ou unha mensaxe por Instagram a @bbtk.iesterracha e dinos o título dalgunhas películas e libros que che gustaran e os teus gustos e farémosche unha escolla que che vai gustar!

« Outubro 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom