QUÍMICA - 2º BACHARELATO A

Os materiais e actividades de Química de 2º de Bacharelato están dispoñibles na Aula Virtual da materia:

Na mesma Aula virtual hai a disposición do alumnado foros de dúbidas.

Se algún alumno/a ten dificultades para acceder á aula virtual que envíe un correo a : ies.couto@edu.xunta.es , indicando no asunto AULA VIRTUAL DE QUÍMICA, no corpo os datos identificativos do alumno/a (nome apelidos correo electrónico teléfono).

Nos próximos días comunicaremos ás familias as cualificacións do último exame.

Novas actividades : formulación Química Orgánica na aula virtual  ,curso estrutura da materia

Novo material de química orgánica .Na aula virtual , no curso estrutura da materia 2 bacharelato (3/4/2020)

Novo mateial na aula virtual 14 de abril (exame de formulación/teoría e exercicios de isomería)

Novo material na aula virtual 23 de abril(repaso de cinética Química//reaccións orgánicas)

Atención!!!!  ao foro de avisos  da aula virtual (que actividades e como envialas á profesora).

NOVAS ACTIVIDADES 5 DE MAIO NA AULA VIRTUAL