ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR AXUDAS: ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E VALES DE MATERIAL ESCOLAR, FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

AXUDAS ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO, VALES PARA MATERIAL ESCOLAR E PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Dende o día 23 de maio  ata o día 23 de xuño de 2017 estará aberto o prazo para que as familias soliciten as axudas para adquisición de libros, vales para material escolar e a participación no Fondo Solidario de Libros de Texto, para alumnado E.S.O. do I.E.S. O Couto.

As solicitudes deberán tramitarse na secretaría do IES O Couto, no prazo indicado.

• Documentación alumnado da ESO:
    • a) libro de familia, orixinal e copia onde figuren todos os membros computables
    • b) consultar o documento adxunto para máis información: documentación

Para máis información consultar a Orde do 16 de maio de 2017, DOG nº 96 do luns 22 de maio de 2017.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR.pdf19.09 KB