Guía de lectura verán 2016

Non tes esquezas este verán de disfrutar das fascinantes historias que podemos atopar nos libros.

guía de lectura

Club de lectura

Este verán os membros do club de lectura lerán:

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Os alumnos de 2º de ESO visitaron recentemente a casa de Manuel María para coñecer mellor ao autor homenaxeado este ano e a súa obra.

Alumnos de 1º de Bacharelato seleccionaron, comentaron e ilustraron poemas seus.

letras galegas 16

letras3

l5 l4

Día do libro

Durante esta última semana e para conmemorar o Día do libro fixéronse unha serie de actividades: exposición de libros de economía emprestados polo profesor Sindo Vilariño, exposición de traballos de alumnos a proposta da profesora Ana Veira, concurso "Se buscan lectores" organizado polo Departamento de Lingua e Literatura, panel de imaxes Que ves? e regalo de libros descatalogados.
 l2 l1 l7

l3

l4 l5

A gañadora do concurso

"Se buscan lectores" foi

Laura Calvo.

l8

Club de lectura xuvenil.

Libros do 2º e 3º trimestre

Resultado de imagen de todos los heroes han muerto

Todos los héroes han muerto

Blanca Álvarez

Alfaguara: Serie roja

Sinopsis: Todo comenzó con la enfermedad de su abuelo, con su obsesión por encontrar un perdido número seis. Aquel número traspasó las barreras de su mundo para instalarse en la vida de Vicente. ¿Se trataba solo de un número, o quizá una clave, un nombre...? El seis llevaba años agazapado, esperando el momento oportuno para vengarse y Vicente no estaba dispuesto a seguir escuchando solo el silencio.

El reino de las Tres Lunas

Fernando J. López

Alfaguara Juvenil, 2013

Sinopsis

Malkiel está a punto de cumplir dieciséis años y lo único que desea es salir de palacio, ir más allá de la estrecha muralla y buscar respuestas a un oscuro enigma del pasado. Pero el reino de las Tres Lunas ya no es un lugar apacible y seguro. El rey Olav ha cedido el poder al gran inquisidor Alcestes, que ha prohibido la libertad de expresión y las artes. El futuro del reino está en juego y solo los juglares, con su música y poeísa, podrán impedir que la traición triunfe.

el reino de las tres lunas

Club de lectura

Os libros elixidos para o segundo e tercer trimestre son:

Club de adultos

La velocidad de la luz

Javier Cercas

Sinopsis de La velocidad de la luz:

Ésta es la historia de una amistad, una amistad que empieza en 1987 cuando el narrador, un joven aspirante a novelista, viaja a una universidad del Medio Oeste estadounidense y conoce a Rodney Falk, su compañero de despacho, un ex combatiente de Vietnam huraño e inabordable, ferozmente lúcido y corroído en secreto por su pasado. Pero ésta es también la historia de una experiencia radical en el abismo indescifrable del mal y la culpa, que el propio narrador sólo logrará entender y asumir años más tarde, como en una fulguración, cuando conozca el éxito y lo que éste tiene de corrupción insidiosa. Para entonces la figura imprecisa de Rodney y su historia devastadora acabarán imponiéndosele con la fuerza de lo necesario, como un emblema de su propia historia, y acaso de la condición humana. Con una escritura de engañosa transparencia y una trama que no da tregua al lector, La velocidad de la luzindaga en nuestra ilimitada capacidad de hacer daño, en la infinita estupidez de la guerra y en la infinita estupidez del éxito, pero sobre todo en el poder definitivo de la literatura para enfrentarse a la realidad y exorcizar sus demonios.

Reseña editorial Tusquets

Zapatillas rotas

Xabier Quiroga (Au

tor/a)

EDICIÓN LITERARIA>NARRATIVA

2ª Edición - Premio da Crítica, 2014

O señor Xaquín desaparece por sorpresa da residencia de anciáns na que, voluntariamente, pasa os derradeiros anos da súa vida. A mobilización para dar con el provoca un enredo en cadea que, decontado, chegará ata extremos inusitados. Ao tempo que se produce esa delirante busca, os protagonistas, un vello e un parado, figuras paradigmáticas deste inicio de século, van espertar unha historia do pasado que semellaba durmida. Aínda que a lectura de “Zapatillas rotas” por veces provoque o riso, mostra un perfil de tristeza, xa que esta é unha novela que fala de como somos e como procedemos, do que é esencial e, na maioría dos casos, pasa desapercibido, do que é frívolo e, porén, ten éxito no noso tempo. “Zapatillas rotas” trata, ao cabo e sen ocultar o sarcasmo, dos valores desta sociedade en crise irreversible. Esta novela confírmao como un dos narradores galegos máis sólidos e de mellor acollida entre os lectores e lectoras do noso tempo.

Reseña da editorial Xerais

la-velocidad-de-la-luz_9788483835067.jpg

Día da muller

No día da muller encheuse o centro de referencias a figuras femininas.

"Non son fada nin princesa"

Este que vedes é un mural, elaborado pola profesora Ana Veira, que se colgou no vestíbulo do centro sobre mulleres galegas que sairon dos cánons e destacaron ou destacan nalgún ámbito.

Día da muller

Día de Rosalía

Alumnas que leron para nos poemas de Rosalía

Lectura Rosalia