Novo teléfono

NOVO TELÉFONO DO NOSO INSTITUTO:

DÁMOSVOS A BENVIDA Á WEB DO IES S. BASANTA SILVA

Deixamos aquí constancia da nosa viaxe de final de curso de 4º de ESO a Andalucía. Baixamos por Mérida, Sevilla, Granada e subimos por Toledo.

Colgamos aquí as fotos da cea de 2º BAC. Marabillosos estes rapaces!!

O día 21 os rapaces de 4º ESO organizaron un festival no auditorio para recaudar fondos para a súa viaxe de fin de curso.

O equipo de Normalización Lingüística organizou na bibloteca do centro un concurso de recitado poético. Velaquí a entrega de premios por parte do noso director, Pepe Legazpi.

Os rapaces e rapazas de 2ºD, 3ºC, e o Coro, viaxaron o xoves 24 a Narón para participar no

NO LINK: INTERCAMBIO TROYES-VILALBA. Vídeo realizado polos acompañantes do intercambio a Francia: Beatriz Díaz, Lucinio Medel e Aurora Peña:

INTERCAMBIO TROYES-VILALBA.

Desde os días 14 ó 21 de abril, o noso centro recibiu a un grupo de alumnos e alumnas franceses de Troyes que realizaron distintas viaxes turísticas pola Mariña lucense, Santiago e A coruña, acompañados polos profesores Beatriz López, Pepe Casariego e Marcos López.

O luns 23 de abril de 2012, a compañía de teatro en inglés "Moving On" representou no salón de actos do noso centro a obra "With a Little Bit of Luck". Houbo dúas sesións e participou na actividade alumnado de todos os niveis.

O día 17 de abril de 2012 un grupo de alumnos e alumnas do Club de Lectura de 1º e 3º de ESO, acompañados polos profesores Domingo García e Marisa Ferreiro, fixeron a ruta de Pardo de Cela.

Velaquí as súas fotos:

O día 16 de abril de 2012 un grupo de alumnos e alumnas de 4º ESO foron visitar as antigas minas romanas de Las Médulas en León, acompañados dos profesores Marcos Maoxu, Cruz Rouco e Chelo Bouza.

Velaquí as fotos que trouxemos de recordo:

O día 15 de marzo de 2012 un grupo  de alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato acompañados polos profesores de galego Marisa e Pepe Casariego e pola profesora de latín, Chelo, marcharon a Ourense a facer a ruta da "Esmorga". Antes de chegar a Ourense paramos en Trasalba para visitar o pazo de Otero Pedrayo, construción do século XVIII onde Don Ramón se retiraba a inspirarse ou a descansar nos veráns.

Deixamos constancia da nosa visita co noso álbum de fotos.

O día 14 de marzo de 2012 o alumnado de Latín, Grego e Cultura Clásica, acompañado polos profesores Helena Illán, Pepe Casariego e Chelo Bouza,  desprazouse ó auditorio "Gustavo Freire" de Lugo para ver dúas obras de teatro. Pola mañá asistimos á "Medea" de Eurípides e pola tarde ó "Miles Gloriosus" de Plauto, interpretadas polo grupo "Sardiña".

VELAQUÍ AS FOTOS DO ENTROIDO 2012:

O departamento de latín organizou unha viaxe a Italia desde o día 19 ó 25 de xaneiro de 2012. Con Pepe e eu, Chelo, foron 24 alumnos e alumnas de 3º e 4º ESO e 1º e 2º Bach. Foi unha experiencia inesquecible na que todos aprendemos moito, convivimos, rimos, tamén houbo quen chorou e, iso si, durmimos moi pouco. Aquí deixamos as fotos da nosa experiencia.

E o contacontos...

Velaquí as fotos do festival de Nadal 2011

DIARIO DAS RUTAS CIENTÍFICAS 2011

O CHATEAU HANTÉ

O día 15 de novembro o Departamento de francés organizou unha actividade que consistiu en levar ós seus grupos a ver unha obra de teatro ó auditorio de Lugo. O chateau hanté, a obra que vimos, era unha comedia musical e a pesar de que estaba en francés, en xeral non nos custou entender a trama e os rapaces sairon contentos.

CABÁRCENO

Os días 20 e 21 de outubro, 88 rapaces de 1º e 2º de ESO marcharon a Santillana del Mar, Santander e  Cabárceno con cinco profesores nunha saída organizada pola AMPA do instituto coa colaboración do noso vicedirector, Marcos Maoxu. Teño que dicir, como profesora acompañante, que todo estivo moi ben organizado, que os rapaces se portaron, en xeral,  moi ben e que creo que todos, tanto eles coma nós o pasamos fenomenal. Coido que, a pesar da moita responsabilidade que supoñen as saídas do centro, é importante facelas porque os rapaces aprenden moitísimas cousas que non se aprenden nas aulas e, neste tipo de actividades, dificilmente se esquece o aprendido.

Queda aquí constancia do evento nas primeiras fotos dun álbum que pouco a pouco se irá completando.

Estas son as fotos da graduación do alumnado de 2º de Bach 2011

E a nosa viaxe a Barcelona

E o noso Entroido