CITA PREVIA

Se se precisa acudir ó centro para resolver cuestións administrativas, é necesario a solicitude de cita previa, que se pode realizar AQUÍ.
FONDOLIBROS

Publicada a orde do 12 de maio de 2020 (DOG do 19 de maio) que regula o Fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar.
As axudas para libros van destinadas a alumnado de 3º e 4º de ESO (o alumnado de 1º e 2º de ESO non ten que mercar libros porque o centro está no programa EDIXGAL).
As axudas para material escolar poden ser solicitadas por todo o alumnado de ESO.

Presentación de solicitudes:
  • No centro, imprimindo a solicitude (Anexo I) e o Anexo II, e achegando a documentación requirida (consultar AQUÍ)
  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Prazo: Ata o 19 de xuño.

Descargar aquí os anexos I e II.
Descargar aquí a información completa.

ADMISIÓN

Publicada a listaxe provisional de alumnado que solicitou praza no IES Aquis Celenis.
A verificación de que un alumno/a ten asignada a praza faise en
https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado entrando coa conta de abalar. Tamén se pode enviar un correo electrónico ó centro (ies.aquis.celenis@edu.xunta.gal) indicando no asunto "Información sobre proceso de Admisión" e no corpo o nome e apelidos do alumno/a e o nivel para o que solicitou praza.

NOVO: Calendario final 2º Bacharelato.

NOVO: Solicitude de cita previa para revisión de probas e exames de 2º Bacharelato.

• Adaptación das programacións didácticas dos departamentos. As programacións adaptadas pódense consultar na sección de cada un dos Departamentos.

Lexislación

Resolución do 22-05-2020 pola que se reinicia a actividade lectiva presencial no curso 2019-2020, se determinan as instrucións para o que resta do presente curso e se adoptan medidas de prevención e hixiene para a reapertura.pdf

Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia

Instrucións do 28 de maio de 2020 pola que se amplían e concretan determinados aspectos das Instrucións do 27 de abril de 2020 para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20