Espazo COVID

Ensino non presencial

O horario en caso de confinamento contempla que as clases sexan de 30 minutos, reservándose os primeiros 10 minutos e os últimos para a conexión e realización de tarefas.

Protocolo de actuación da Consellería
Acceso ó protocolo.
Enquisa de autoavaliación
Acceso á enquisa.
Folla de declaración responsable
Acceso á declaración.
Información xeral sobre medidas de hixiene e protección
Vídeos e material gráfico:

Admisión curso 2021/2022

Do 1 ó 22 de marzo

Alumnado ESO e Bacharelato

Formas de cubrir e presentar a solicitude:

Manualmente: descargando o impreso AQUÍ ou recolléndoo na conserxería do centro. Cubrir, asinar e presentar xunto coa documentación correspondente.

A través da aplicación: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

A entrega realízase no centro ou a través da Sede Electrónica.

DOCUMENTACIÓN:

• Documento acreditativo do requisito de idade do alumno/a

• Certificado oficial do expediente académico

• Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso.

Para resolver cuestións de tipo administrativo é necesario solicitar cita previa.

O IES Aquis Celenis recibiu o primeiro premio INNOVAGAL na categoría de centros de secundaria e bacharelato. Este premio concédeo a Consellería de Educación para "premiar aqueles centros cunha traxectoria de compromiso coa innovación educativa ao desenvolver enfoques didácticos e/ou organizativos que buscan dar resposta ás necesidades do seu alumnado".

Ademais tamén lle foi concedida unha mención de honra que recoñece o esforzo organizativo para adaptarse á situación de pandemia.