Concurso SON DO UMIA

A Coordinadora Comarcal de Equipos de Dinamización da Lingua Galega convoca o V Concurso de Cancións en galego “SON DO UMIA” (curso 2016-2017). Poderán participar todos os centros educativos que integren a Coordinadora Comarcal “Terras do Umia” dos concellos de Barro, Caldas de Reis, Cuntis, Moraña e Portas.

Categorías:
Haberá dúas categorías:

• A: Infantil e Primaria
  • B: ESO e Bacharelato

Bases:

• Poderase participar como solista ou como grupo.
  • Cada grupo ou solista poderá presentar unha canción.
  • As cancións teñen que estar en galego.
  • Poden ser temas propios ou versións de temas coñecidos.
  • Poderán participar integrantes de distintos centros nun mesmo grupo.
  • Poderán participar integrantes de diferentes etapas educativas no mesmo grupo (nese caso participarán pola categoría b)
  • Presentaranse as gravacións en formato WAV, Mp3 ou nun formato audiovisual (compatible cos programas máis habituais como VLC ou WMP)

Prazo e fases de presentación

Fase previa

• Entregaranse as gravacións a integrantes do Equipo de Dinamización de cada centro.
  • Cada centro seleccionará un máximo de dúas gravacións por categoría para a fase final.
  • O prazo de presentación remata o venres 7 de abril de 2017

Fase final

• As e os finalistas interpretarán as súas cancións na “Festa da Lingua” e alí coñeceranse as/ os premiadas/-os

Xurado
Un xurado nomeado pola coordinadora Terras do Umia designará as persoas que gañaron o concurso na Festa da Lingua. Valorarase a orixinalidade das composicións.

Concurso de Microrrelatos e Micropoemas

A Coordinadora Comarcal de Equipos de Dinamización da Lingua Galega convoca o Concurso de Microtextos do curso 2016-17. Poderán participar todos os centros educativos que integren a Coordinadora Comarcal “Terras do Umia” dos concellos de Barro, Caldas de Reis, Cuntis, Moraña e Portas.

Bases do concurso:

• Sección de Microrrelatos: O texto presentado debe de ser en galego e non conter máis de 100 palabras.
  • Sección de Micropoemas: O texto presentado debe constar dun mínimo de dous versos e un máximo de oito.
  • Poderase participar nunha sección ou nas dúas.
  • Cada persoa só poderá enviar un texto para cada sección.
  • A temática será libre, mais debe aparecer necesariamente a palabra “BILLA”.
  • Cada centro realizará unha fase previa na que seleccionará dous finalistas por categoría e sección.
  • No IES Aquis Celenis o prazo límite para enviar os textos será o venres 10 de marzo  de 2017.

Categorías:

• A: Infantil
  • B: Primaria
  • C: Secundaria
  • D: Bacharelato.
  • E: Profesorado, persoal non docente e familias.

Premios:

Un xurado formado polos coordinadores/as dos Equipos de Dinamización da lingua galega dos distintos centros participantes e pola poeta Míriam Ferradás, concederá un premio comarcal por categoría. Valorarase a orixinalidade e creatividade, así como a calidade lingüística e literaria.

Para participar no concurso de Microtextos debes enviar o teu traballo  dende a seguinte ligazón:

Actividades para despedir o ano 21/12

Obradoiros de baile; de decoración con materiais de refugallo;concerto;A vida de Brian; torneos de ping pong;xadrez;exhibicións de taekwondo e máis... para despedir o ano no Aquis!!!

PREME NA IMAXE PARA VER O RESTO DE FOTOS

Viaxe a Porto do alumnado de 2 Portugués 20 e 21 de decembro

Viaxe do alumnado de 2 Portugués e profesoras a Porto onde practicarán o aprendido nas aulas!

Charla "Violencia de xénero e o contexto dixital" 9/12

A psicóloga Rocío, que traballa nun proxecto de violencia de xénero e o contexto dixital, en colaboración coa Concellería de Igualdade, impartiu unha charla realmente interesante para 3º e 4º da ESO

Día da Ciencia en Galego. 29N

Disfrutamos da charla de José Benito Vázquez Dorrío, da Universidade de Vigo, con sorprendentes experimentos  "ciencia re-creativa" para 1º Bach. Pola tarde foron mesas de experimentos para a ESO.Profesoras: María Sánchez,Carmela;Margarita;Pablo. Alumnos/as:Blanca,Carolina,Iria... sorprenderon ó alumnado da ESO!

PREME NA FOTO PARA ACCEDER A TODAS AS FOTOS DO DÍA DA CIENCIA EN GALEGO

#25Ndonasdonoso