Iniciar sesión

Semana da Ciencia (en colaboración co Concello). Saímos a rúa e levamos Ciencia! O noso alumnado protagonista

En colaboración co Concello e aberto a todos os centros da contorna. Demostracións de Robótica. Realidade Virtual. Impresión 3D. Obradoiros matemáticos: Cúpula de Leonardo; Cáculo mental; Matemaxia; Construccións de poliedros regulares con pallas de refrescos;Mesas científicas: Cromatografía en papel; Refracción da Luz;Creación de Volcán

PREME NA IMAXE PARA VER O RESTO

María Torres Barreiro, alumna de 1º Bach, 2º premio no Concurso de relato oral "Tíralle da Lingua"

A alumna de 1º Bach, María Torres Barreiro, cun monólogo de creación propia, obtivo o 2º premio do Concurso  de realto oral "Tíralle da Lingua" na súa XVII Edición, organizado pola Asociación Socio-Pedagóxico Galega a nivel galego e que tivo lugar no Teatro Principal de Santiago de Compostela. Tamén participou nesta fase final a alumna de 1º Bach Uxía González Fontán, con outro monólogo propio.

Preme na foto para ver o resto