Exposición "A firmeza do seu amor"

Ademais, ensínaselles o uso de diferentes materiais, de forma que o traballo resultante conteña algún relevo e poida ser percibido por persoas con discapacidad visual. Igualmente, explícanse os contidos en lingua de signos, para que cheguen fácilmente a persoas con algunha discapacidade auditiva. Nesta viaxe polo Romanticismo, proponse así mesmo un taller de creación literaria en inglés e galego. Con devandito taller, os alumnos debían inspirarse nos cadros propostos e, a partir deles, deseñar un texto ficticio que complemente, ao seu xuízo, o que neste se mostra. Un novo taller máis, esta vez de música, penétrase en versións musicais de pezas barrocas, danzas e reproducións en pequena escala de instrumentos musicais.  Finalmente, a zona de xogo inclúe puzzles, podcast, labirintos e outras actividades inspiradas en motivos románticos. Incluímos igualmente paneles explicativos sobre devandito movemento artístico, e unha zona interactiva con ambientación que recrea elementos da poesía romántica.

".