31 de Outubro - Día do Ensino

O día 31 de outubro non haberá clases.

Celébrase o "Día do Ensino"

Listaxe de fondolibros e vales para material escolar.

A listaxe aparece como arquivo adxunto.

O INICIO DO CURSO 2019/2020 SERÁ O 16 DE SETEMBRO.

·16 de setembro: clases en horario habitual (08:40-14:20) e pola tarde (16:20-18:00)

·16 de setembro: inicio do servizo de comedor escolar

A ENTREGA DE BOLETÍNS SERÁ O XOVES 5 DE SETEMBRO AS 10:00

A entrega de boletíns de cualificacións da convocatoria extraordinaria de setembro realizarase o xoves 5 de setembro na aula de referencia do curso 2018/2019. Coa entrega de boletíns tamén facilitaranse os sobre da matrícula.

O prazo de matrícula para o alumnado será os días 5 e 6 de setembro ata 14:00.

O prazo de reclamacións será o día 5 e 6 de setembro ata as 13:00.

Datas de exames da convocatoria de setembro 2019

neno estudando

As datas da convocatoria extraordinaria de setembro amosanse nos seguintes arquivos.

Material escolar.

Estas son as listaxes de material escolar organizadas por curso. Lembrade que se producen donacións e devolucións que ata setembro non podemos rexistrar, polo que recomendamos agardar ata o comezo de curso para mercar o material escolar. Referente aos paquetes de folios dende a dirección do centro recomendamos a compra de papel reciclado.

Convocatoria de bolsas MEFP 2019-2020 para estudantes que cursen estudos postobligatorios

ministerio de educacion y formacion profesional

O Ministerio de Educación e Formación Profesional publicou a convocatoria de bolsas MEFP 2019-2020 para estudantes que cursen estudos    postobligatorios, cuxo prazo de solicitude remata o 1 de outubro de 2019 para estudantes non universitarios e o 15 de outubro para os universitarios.

Os prazos para presentar a solicitude das becas xerais do Ministerio de Educación para estudos postobligatorios no curso académico 2019-2020 empezan o 1 de agosto, e rematan:

1. O 15 de octubre do 2019 para os estudantes universitarios
  2. O 1 de octubre do 2019 para os estudantes non universitarios

Axudas para alumnos con necesidades específicas de apoio educativo

ministerio de educacion y formacion profesional

Está aberto o prazo de presentación de solicitudes ata o 26 de setembro do 2019

Ligazón á páxina do Ministerio de Educación e Formación Profesional

Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

A partir do día 22 de xullo poderedes recoller na secretaría do IES Agra de Leborís os vales para a adquisición de libros e material escolar.