CONVOCATORIA DE REUNIÓN PARA AS NAIS/PAIS/TITORES LEGAIS DO ALUMNADO

O próximo 25 de outubro, mércores, ás 18:30, o I.E.S. Agra de Leborís recibirá aos pais/nais/titores legais do alumnado de E.S.O. e Bacharelato para informarvos de todas as novidades do curso.

Fai click no documento adxunto para descargar o boletín informativo

FONDO DE LIBROS: ADXUDICACIÓN DEFINITIVA 2017-2018

Listaxes definitivas de adxudicación ordinaria do fondo de libros. Aínda quedan pendentes de adxudicación os libros do alumnado que repite 4º ESO e que pode facer a solicitude de forma extraordinaria (ata o 7 de outubro de 2017). O profesorado irá dando ao alumnado os libros asignados segundo os vaiamos recibindo. Se detectan algún erro, póñanse en contacto coa secretaría do centro.

Vale para material escolar (Listaxes de alumnado con dereito a vale (setembro 2017))

A partir do 12 de setembro, as familias do alumnado incluído nas listaxes poderán pasar por Administración para retirar o vale de material escolar.

MODIFICACIÓN LIBROS DE TEXTO (1º BACH.)

Atopado un erro na listaxe de libros de 1º BACH., informamos de que o ISBN correcto do libro de Bioloxía e Xeoloxía é 978-84-9854-521-0, da editorial SM (Cerne)

MODIFICACIÓN LIBROS DE TEXTO (3º ESO)

Detectado un erro no ISBN do libro de Física e Química de 3º ESO, publicamos agora o listado coa modificación pertinente.

ISBN correcto: 9788467398304 (2 volumes)

BECAS E AXUDAS

Becas e axudas MEC a alumnos de niveis postobrigatorios (Bacharelato) (ata o 3 de outubro de 2017):

fai click

Becas e axudas MEC para alumnos con necesidade específica de apoio educativo (ata o 28 de setembro de 2017):

fai click

ACTUALIZACIÓN DE LISTAXES DE LIBROS DE TEXTO 1º E 3º E.S.O.

Vale para material escolar (Listaxes de alumnado con dereito a vale (Xullo 2017))

Pódense recoller no despacho de Administración do centro a partir do 14 de xullo. Un adulto familiar do/a alumno/a co seu D.N.I. asinará a folla de recibo