Alumnado que ten concedido o COMEDOR

Preme no documento adxunto para ver o listado

FONDOLIBROS: LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO (1º e 3º ESO)

ENTREGA DE VALES PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS E/OU MATERIAL ESCOLAR (12 de setembro)

O alumnado que apareza nas seguintes listaxes ten dereito a vale para material escolar e/ou para libros de texto (ten que recollelo un familiar maior de idade no despacho do secretario).

BOLSAS E AXUDAS PARA ALUMNADO DE BACHARELATO E ALUMNADO CON NECESIDADE DE APOIO EDUCATIVO

Na web do MEC xa están dispoñibles as convocatorias.

Preme AQUÍ

Prazos: Bacharelato (3/10/2016)  Necesidade apoio educativo (29/6/2016)

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

Ademais, o fax é: 881880683

BOLSAS E AXUDAS PARA ALUMNADO BACHARELATO

É previsible que se convoquen as axudas no mes de agosto e que o prazo de solicitudes remate a finais de setembro.

Neste enlace pódese consultar a web do Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

CONVOCATORIA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE E.S.O.

Publicación no DOG da convocatoria (o prazo de entrega de solicitudes remata o 16 de agosto, e non se poden entregar no instituto:

CONVOCATORIA

XA ESTÁN DISPOÑIBLES OS VALES PARA ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO (2º e 4º ESO) E MATERIAL ESCOLAR (1º, 2º, 3º e 4º ESO)

Se aparece na listaxe correspondente (LISTAXE CORREXIDA o 21 de xullo), pode pasar a recoller o VALE para adquisición de libros de texto e /ou material escolar do curso 2016-2017

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2016-17

Xa están en formato pdf as listaxes de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso.