25 de novembro: Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Non presentándose candidaturas para os postos vacantes de familias, nin de profesorado, nin de alumnado, interrómpese o proceso electoral e o consello escolar fica unicamente conformado polos membros electos na convocatoria de 2016, máis a representante designada pola ANPA, máis a representante do Concello da Laracha, máis o equipo directivo (directora, xefa de estudos e secretario).

Agardamos que no ano 2020, cando toque unha nova renovación, os diferentes estamentos presenten candidaturas para os postos que quedarán vacantes.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR (CANDIDATURAS FAMILIAS)

Ábrese o prazo para solicitar candidaturas para formar parte do Consello Escolar. Necesítanse cubrir dúas prazas para pais/nais/titores/titoras legais e dúas para o alumnado.

As candidaturas pódense presentar ata as 14:00 do día 15 de novembro.

As votacións para a elección de representantes das familias realizaranse o día 26 de novembro, entre as 18:00 e as 20:00 horas.

En arquivo adxunto teñen a circular informativa sobre todo o proceso de elección.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR (sorteo designación Xunta electoral)

O vindeiro luns 5 de novembro, ás 12:20 no despacho da directora, celebrarase o sorteo público para a designación dos membros da Xunta electoral.

Unha vez realizado dito sorteo, procederase a enviar as citacións correspondentes para constituír a Xunta electoral.

A primeira reunión da xunta será o xoves 8 de novembro, así como a expoisición do censo electoral.

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS 2018-2019 (14 setembro 2018)

Á falta da adxudicación extraordinaria (para o alumnado repetidor de 4º ESO, ou procedente doutra comunidade, ou procedente dun centro privado), esta é a listaxe definitiva de adxudicacións para o curso 2018-2019.

Para comentar calquera anomalía detectada, preguntar na administración do centro, onde aínda se poden recoller os vales de material para o curso.

INICIO DO CURSO 2018-2019

·17 de setembro: presentación co profesorado titor (11:30-12:30) (Ese día haberá transporte – Non haberá servizo de comedor)

·18 de setembro: clases en horario habitual (08:40-14:20)

·24 de setembro: inicio do servizo de comedor escolar (para o alumnado que o solicitase e lle fose concedido)

ENTREGA NOTAS XOVES 6 SETEMBRO (10:00)

A entrega dos boletíns de calificacións da convocatoria extraordinaria de setembro terá lugar o xoves 6 de setembro ás 10:00 na aula que o alumnado tivo no curso 2017-2018.

Deseguido comezan o prazo de matrícula para o curso 2018-2019 e o prazo para as reclamacións oficiais, que rematarán o venres 7 de setembro ás 14:20. Cos boletíns darase tamén o sobre cos impresos de matrícula.

O mesmo día 6 é obrigatorio devolver todos os exemplares do Fondo de libros que o alumnado tivese no curso 2017-2018 e que non fosen xa devoltos o día do exame extraordinario.

Bolsas do ministerio para alumnado bacharelato

Hai que cubrir a solicitude on line e entregala de forma virtual ou nalgún rexistro oficial (no instituto non recollemos estas solicitudes)

Bolsas do ministerio para alumnado N.E.A.E. (Necesidade específica de apoio educativo)

Prazo: do 15 de agosto ao 27 de setembro.

Hai que cubrir todo on line, imprimir a solicitude, levala ao gabinete onde lle impartan o apoio educativo para que cubran a súa parte, e entregar na secretaría do noso instituto.

Lembrade ir gravando cada pouco tempo os datos (Grabar borrador) porque caduca a sesión moi rápido.