MATRÍCULA 2021-2022. IMPRESOS, PRAZOS E INSTRUCCIÓNS

Publícase a seguinte documentación para formalizar a matrícula  para o curso 2021-2022:

• Impresos de matrícula de cada curso
  • Instruccións necesarias para facer a matrícula
  • Prazos para a presentación de cada curso

• Adxúntanse a continuación os arquivos coas solicitudes e as instruccións

CONCURSO "ASÍ FOMOS!!!"

A Laracha cambiou moito en poucas décadas.

Serías quen de identificar e localizar o punto no que se fixeron estas fotos?

Pide unha papeleta de participación na conserxería.

Investiga.

Pregunta a túa avoa, a teu avó, a túa nai, a teu pai...

Despois, cubre a papeleta e deposítaa na caixa da conserxería.

DATA LÍMITE: VENRES 18 DE XUÑO

Esta é unha actividade para toda a familia, na que os maiores teñen moito que dicir

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO CORRESPONDENTES AO CURSO 2020/2021

Convócanse os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico do curso 2020/21 (código de procedemento ED311D).

• O prazo de solicitudes será dun mes; comezará o día 7 de xuño de 2021 e rematará o día 6 de xullo de 2021.​​​​​​​

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2021/22

Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

• O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2021 (este incluído).

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

Obxectivo:

• Premiar aos alumnos/as de mellor expediente académico nos estudos de Bacharelato.

Destinatarios:

• Alumnado que rematase os seus estudos de Bacharelato e obtivese unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

Características:

• Os alumnos/as que obtivesen un Premio Extraordinario de Bacharelato:
    • Recibirán un premio en metálico.
    • Exención de pago de matrícula no primeiro curso da Universidade.
    • Optarán aos  Premios Nacionais de Bacharelato.

Convocatoria 2021:

Prazo para solicitar:

• Comezará o día 27 de abril de 2021.
  • Rematará o día 26 de maio de 2021.

NORMATIVA SOBRE A OBXECTIVIDADE NA AVALIACIÓN E PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓN

ORDE do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.

Circular 2/2021 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato, para o curso 2020-2021.

Modelos orientativos para as reclamacións

Acceso ao enlace AQUÍ

ENQUISA DE DIAGNOSE DA CONVIVENCIA 2021

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade

pon en marcha a III macroenquisa de diagnose da convivencia 2021

dirixida ao conxunto da comunidade educativa galega

• O prazo estará aberto ata o 29 de abril, incluído.
  • As familias con alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria e de Bacharelato:
      • Terán que cubrir unha enquisa para a diagnose da convivencia.
      • Recibirán a súa clave para entrar na enquisa en sobre pechado que será entregado aos alumnos/as polos titores/as.
  • O alumnado recibirá as súas propias claves e accederán aos cuestionarios dende o propio centro.

Cribado covid-19 ao estudantado de secundaria coa colaboración das Oficinas de Farmacia da provincia da Coruña

Infórmase que o vindeiro luns, 19 de abril, comezará un programa para a detección de SARS-CoV-2 con mostra de saliva en poboación asintomática de 12 a 17 anos coa colaboración das oficinas de farmacia da provincia da Coruña.

Programa para que, os estudantes de 12 a 17 anos, asistan á súa farmacia de referencia onde lles informarán sobre o procedemento de toma de mostra e lles proporcionarán o tubo de recollida.

Trátase dunha campaña de detección de poboación asintomática, polo que se unha persoa ten síntomas compatibles con covid19 deberá contactar con seu centro de saúde.

AUTORIZACIÓN DÍA NON LECTIVO

Dende a Xefatura Territorial de Educación resólvese

autorizar como día non lectivo

o 6 de abril de 2021.