BECAS E AXUDAS

Becas e axudas MEC a alumnos de niveis postobrigatorios (Bacharelato) (ata o 3 de outubro de 2017):

fai click

Becas e axudas MEC para alumnos con necesidade específica de apoio educativo (ata o 28 de setembro de 2017):

fai click

ACTUALIZACIÓN DE LISTAXES DE LIBROS DE TEXTO 1º E 3º E.S.O.

AVISOS INICIO DE CURSO SETEMBRO 2017!!

Exames de setembro: días 1 e 4.

6 de SETEMBRO: ENTREGA DE NOTAS, reclamacións e MATRÍCULA PARA 4º ESO, 1º E 2º de Bacharelato. Por favor, traede toda a documentación que se solicita na folla de instruccións e poder realizar a matrícula a tempo.

7 de setembro: matrícula para 1º, 2º e 3º de ESO.

Preme no documento adxunto para acceder ás follas de instruccións.

Vale para material escolar (Listaxes de alumnado con dereito a vale (Xullo 2017))

Pódense recoller no despacho de Administración do centro a partir do 14 de xullo. Un adulto familiar do/a alumno/a co seu D.N.I. asinará a folla de recibo

Fondo de libros: listaxes provisionais de admitidos e excluídos (Prazo de reclamación: ata o 18 de xullo)

Libros de texto para o curso 2017-18

Preme no documento adxunto para acceder á información

O IES Agra de Leborís acepta doazóns de libros usados (especialmente de 2º e 4º de ESO). Podes pasar por secretaría e deixar os libros que xa non precises.

Material escolar para o curso 2017-18

Preme no documento adxunto para acceder á información

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

Preme no documento adxunto para acceder a información

IMPRESOS DE MATRÍCULA 2017-18

Fai clik para desplegar os documetnos adxuntos.

Preme no arquivo correspondente para descargar o documento.

Podes cubrilo de maneira dixital e logo imprimilo para entregar na secretaría do centro.