Como matricularse agora neste momento na Escola Oficial de Idiomas de Lugo

velocidade de reprodución

Podes ver este vídeo antes de realizar a matrícula, pero tamén é moi boa idea ilo vendo e parando, a medida que cobres a túa propia matrícula. Considérao unha guía no proceso de matrícula.

Tes pouco tempo? Precisas ir máis lento? Cambia a velocidade de reprodución como se indica nesta imaxe:

Titorial breve de matrícula

Aberto o prazo de matrícula nas prazas vacantes. 2022-2023

Se te queres matricular na Extensión de Sarria, preme aquí. Se te queres matricular na EOI de Lugo preme na foto. Prazo de matrícula - prazas vacantes 22-23

Proba de clasificación para o curso 2022-23 - Resultados

As datas das probas pódense consultar neste documento.

Poderán facer a proba de clasficación para acceder a un nivel superior ao A1:

• As persoas que queran matricularse nese idioma por primeira vez como alumnado presencial.
  • As persoas que estudiaron o idioma anteriormente, pero non estiveron matriculadas nos cursos 20/21 e 21/22. Se o resultado da proba lle da acceso a un curso que xa superou, a proba non ten efecto.

Logo de que se publiquen os resultados da proba de clasificación, o alumnado deberá facer a preinscrición no curso ao que accede.

RESULTADOS:

O alumnado ten que preinscribirse no nivel no que foi clasificado antes de rematar o prazo de preinscrición.

Novidade: Taboleiro virtual

2020-21