CRA PLURILINGÜE DE VILABOA CONSUELO GONZÁLEZ MARTÍNEZ

COLEXIO RURAL AGRUPADO DE VILABOA

CONSUELO GONZÁLEZ MARTÍNEZ

 

 

Teléfonos: 986 70 83 62 // 618 55 45 94

Enderezo: Toural 13, 36141, Vilaboa

Enderezo electrónico: cra.vilaboa@edu.xunta.gal

 

 

O CRA ESTÁ FORMADO POR CINCO ESCOLAS: BARCIELA, BÉRTOLA, FIGUEIRIDO, PAREDES E POUSADA 

 

 Teléfonos e enderezos electrónicos das escolas:

 

BARCIELA  986 67 25 72  barciela.cra.vilaboa@edu.xunta.gal escoladebarciela@gmail.com

BÉRTOLA  986 70 86 51 bertola.cra.vilaboa@edu.xunta.gal  escolabertola@gmail.com

FIGUEIRIDO 986 70 92 78  figueirido.cra.vilaboa@edu.xunta.gal escoladefigueirido@gmail.com

PAREDES 986 70 92 54  paredes.cra.vilaboa@edu.xunta.gal   escoladeparedes@gmail.com

POUSADA 986 67 23 90 pousada.cra.vilaboa@edu.xunta.gal   escoladepousada@gmail.com

BLOGS

 

 

                                                        

 

 CURSO 2023-2024

                                                                                                                                                                                                      RESUMO PROGRAMACIÓN

 

 

ADMISIÓN CURSO 2024-2025

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

DO 1 AO 20 DE MARZO

 

 VER VACANTES OFERTADAS

ÁREAS DE INFLUENCIA

 

PRESENTRARASE UNHA ÚNICA SOLICITUDE (ED550B) ANEXO II +ANEXOII bis(Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e de consentimento da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora) ASINADA POR ÁMBOLOS DOUS PROXENITORES/AS // TITORES/AS LEGAIS no centro que se solicita en primeiro lugar do 1 AO 20 DE MARZO. (formulario normalizado ED550BORDE do 21 de outubro de 2022)

 

CÓDIGO CRA VILABOA: 36024495

As solicitudes de admisión  cubriranse  (Do 1 ao 20 de marzo) mediante o  formulario normalizado (ED550B) a través da aplicación de xestión do proceso: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado  e presentaranse:

A)       

NA SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA DE GALICIA: CUBRINDO A SOLICITUDE NA APLICACIÓNhttps://www.edu.xunta.es/admisionalumnado(precísase entrar na aplicación con CHAVE 365 ou certificado dixital) E PRESENTANDO E ASINANDO A SOLICITUDE NA SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA DE GALICIA.

B)       

NA SECRETARÍA DO CENTRO : IMPRESAS E ASINADAS CUBERTAS A MAN OU CUBERTAS  PREVIAMENTE NA APLICACIÓN https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado, IMPRESAS E ASINADAS.

 

           Para formalización na Secretaría da Sede do CRA de Vilaboa CON CITA PREVIA  

 

O formulario (ED550B) tamén será facilitado en papel gratuitamente e estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia e na páxina web da Consellería de Educación, así como na WEB http://centros.edu.xunta.es/cravilaboa e nos BLOGs das escolas.

 

è Xunto coa solicitude de admisión, achegarase copia do DNI do alumno/a ou copia da folla do libro de familia onde apareza, e copia do DNIs dos pais/titores legais. (De entregarse varias solicitudes perderanse tódolos dereitos de prioridade como figura na normativa citada). De presentarse electronicamente a solicitude, achegarase fotografía dos documentos como anexo coa solicitude na mesma sede electrónica, incluíndo o Anexo II e o ANEXO II bis (Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e de consentimento da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora)debidamente asinado.

Os alumnos/as xa escolarizados noutros centros educativos, que presenten unha solicitude de admisión, teñen a obriga de comunicalo ao seu centro de orixe.

 

No caso hipotético de ter que baremar (habendo máis demanda de prazas que vacantes), o prazo de presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo será de 10 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

As listaxes de admitidos e excluídos provisionais presentaranse antes do 25 de abril e as listaxes definitivas antes do 15 de maio de 2024.

 

O prazo de formalización da matrícula será do 20 ao 30 de Xuño de 2024.

NORMATIVA REGULADORA

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550B).

 

 RESOLUCIÓN do 10 de xaneiro de 2024, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, pola que se dá publicidade do texto do Acordo entre esta consellería e as organizacións sindicais CC.OO., ANPE e UGT-SP Ensino sobre medidas que melloran o funcionamento do sistema educativo e as condicións laborais do persoal funcionario e laboral docente da Comunidade Autónoma de Galicia que imparte as ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

DOCUMENTACIÓN

 

 

 Ver Zonificación

Fase de reserva de praza 1º de educación primaria no centro de adscrición

 

Fase de reserva de praza 1º de educación primaria no centro de adscrición

ESCOLAS de BÉRTOLA, FIGUEIRIDO e PAREDES: CPI TOURAL

ESCOLAS de BARCIELA e POUSADA: CEP PLURILINGÜE RIOMAIOR

De conformidade coa Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

  • O prazo de solicitudes de reserva de praza  nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa abranguerá do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro do 2024, ambos incluídos.

PROCEDEMENTO A SEGUIR PARA PRESENTAR A SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA PARA 1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de forma manual en papel  ou de xeito electrónico de dispor de certificado dixital ou CHAVE 365, sendo esta a canle preferible de presentación.

1.Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:

RUTA A SEGUIR NA APLICACIÓN  https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/:

 Solicitudes --> Reserva/Admisión --> Crear

Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Reserva/Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Crear e Confirmar”. Feito isto poderá descargala para asinar e presentar no centro.

 

 

2.Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica

RUTA A SEGUIR NA APLICACIÓN  https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Solicitudes --> Reserva/Admisión --> Crear


Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave365 ou con certificado dixital, para iso deberá premer na icona verde que se atopa arriba á dereita. Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Reserva/Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Confirmar solicitude” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá asinar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de sinatura remate correctamente. Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar a solicitude.

IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, o anexo dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, última páxina da solicitude que pode visualizar e descargar nesta aplicación).

 

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro.

De entregarse en papel, entregaráselle na escola á titora, ou na sede do CRA (con cita previa 618554594)

SOLICITUDE: Galego

SOLICITUD: Castellano

 

A solicitude de reserva, deberá estar asinada por calquera das persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras do alumno/a menor de idade non emancipado. DEBERÁ CONSTAR O CONSENTIMENTO EXPRESO DA OUTRA PERSOA PROXENITORA, TITORA OU ACOLLEDORA NO ANEXO DE COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR E CONSENTIMENTO (anexos I-bis, ).

 

INFORMACIÓN PARA CUBRIR A SOLICITUDE NA APLICACIÓN

CENTRO ACTUAL CRA PLURILINGÜE de VILABOA CONSUELO GONZÁLEZ MARTÍNEZ

CÓDIGO DE CENTRO 36024495

CENTRO DE ADSCRICIÓN CPI TOURAL

CÓDIGO DE CENTRO 36013588

CENTRO DE ADSCRICIÓN CEP PLURILINGÜE RIOMAIOR

CÓDIGO DE CENTRO 36013588

Normativa de aplicación

Poderán consultar na aplicación admisionalumnado https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado  a listaxe definitiva do alumnado con posto reservado utilizando calquera dos mecanismos de identificación admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o certificado dixital e Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365). A listaxe definitiva do alumnado con posto reservado publicarase o día 22 de febreIro.

 

As familias que non realicen á reserva de praza aos centros adscritos, deberán esperar ao prazo ordinario de solicitude de admisión: Do 1 ao 20 de marzo de 2024.

A reserva de praza no centro adscrito NON é compatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro.

PROCESO DE SELECCIÓN DA DIRECCIÓN DO CENTRO. COMISIÓN DE SELECCIÓN E PROXECTOS PRESENTADOS.

Atendendo ao disposto na ORDE do 25 de marzo de 2022 pola que se convoca concurso de méritos para a selección e o nomeamento da dirección dos centros docentes públicos que imparten as ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, a partir de mañá xoves día 28 de abril, unha vez rematado o prazo de presentación de proxectos de dirección, poderase consultar na sede do CRA en horario de secretaría e dirección a composición e representantes do claustro e consello escolar na comisión de selección e o proxecto/s presentado/s.

Distribuir contido