Normalización e Dinamización Lingüística

CONSUELO GONZÁLEZ MARTÍNEZ

Durante o curso escolar 2007-2008 recibimos información sobre a campaña “O Nome tamén educa. -Coeduquemos desde o Nome”. Tratábase de convidar a toda a comunidade educativa a pórlle ao centro escolar o nome dunha muller, especialmente o daquelas que estivesen vencelladas co entorno social do alumnado correspondente.

Pasados dez anos desde que o noso centro foi nomeado como "Consuelo González Martínez " vémonos na necesidade de achegar á comunidade educativa, اونيلا a biografía da veciña de Vilaboa homenaxeada.

Por que  Consuelo González Martínez ?

Consuelo González Martínez foi quen de gardar no seu diario colleitas da tradición oral galega. Foi testemuña de acontecementos moi importantes na vida do noso país e nestes tempos de entrega colectiva á recuperación da memoria histórica tería moito que contar. Lectora incansable nun entorno moi pouco alfabetizado, interesouse por aprender e transmitir os seus coñecementos.  فوائد الصبار Colaborou coas escolas contando contos e comunicando o seu saber a nenas e nenos, labor que lle foi recoñecido no C.E.P. Plurilingüe de Riomaior a través do Libro "Lembranzas" nun Homenaxe a Lelita, o seu nome familiar. Ela, como outras mulleres do noso entorno, é merecedora de prestar o seu nome a un centro educativo. Consuelo González  Martínez constitúe un símbolo da memoria feminina que serve de vínculo entre o seu pasado e o presente conformado polas nenas e nenos do nosos centro e crea así o futuro do noso pobo.

Grazas ao CEP Plurilingüe de Riomaior, podemos dar a coñecer a súa biografía e recompilación de textos de orixe popular.

LEMBRANZAS

MAGOSTO 2020

DEIXÁMOSVOS AS CONTAS DE CORREO DAS ESCOLAS PARA QUE ENVIEDES OS VÍDEOS:

escoladebarciela@gmail.com

escoladebertola@gmail.com

escoladefigueirido@gmail.com

escoladeparedes@gmail.com

escoladepousada@gmail.com

CON RICARDO CARVALHO CALERO E AS PITAS BAIXO A CHOIVA

DígochoEu

Aquí deixamos unha ferramenta moi interesante praa perfeccionar o galego...

Fai clic na imaxe

SAN XOÁN 2020

Xa chega o fin do curso e o inicio do verán, marcado polo tradicional San Xoán!

LETRAS GALEGAS 2020

Este ano o autor homenaxeado é Ricardo Carvalho Calero. Fixádevos no seu primeiro apelido...  coñecedes esa palabra? E falando de apelidos e de árbores... podedes ver algún carballo cerca da casa? sabedes que é o bugallo, bugalla ou carrabouxo?

Semana das letras e das árbores: RIMAS CON ÁRBORES

LETRAS GALEGAS 2020

Este ano posponse a celebración do Día das Letras Galegas para o mes de outubro, debido a situación actual na que nos atopamos.  O autor homenaxeado é Ricardo Carvalho Calero. Fixádevos no seu primeiro apelido...  coñecedes esa palabra?

E falando de árbores... deixámosvos un reto lingüístico e unha guía visual de árbores:

MAIOS 2020

Nin a situación actual de confinamento, nin a choiva, nos impediron desfrutar desta celebración

GRAZAS FAMILIAS!