NOVO Nº DE TELÉFONO DO CPI DE ZAS

Por mor dos recentes acordos entre a Consellería de Educación e a empresa de comunicación R, o número de teléfono do Centro Público Integrado de Zas pasa a ser:

881960028

Benvida

Benvidos á web do centro CPI DE ZAS.

Welcome to CPI de Zas Website    Bienvenus à la page web du CPI de Zas

CIRCUITO EDUCACIÓN VIAL

Hoxe disfrutamos dunha entretida xornada de Educación Vial.

Aquí recollemos unha mostra do ben que o pasaron @s máis pequen@s.

MENÚ ABRIL 2019

TROCO SOLIDARIO

Prezadas familias:

Con motivo do Mes do Libro, a biblioteca do CPI de Zas está a organizar, por segundo ano consecutivo, unha venda solidaria de obras. Para contar cun amplo número de volumes que integren o noso troco solidario, precisamos da colaboración de toda a comunidade educativa do centro. Aqueles/as alumnos/as e familias que así o desexedes, podedes doar á biblioteca obras ou xogos que venderemos cunha finalidade humanitaria. Cada libro ou xogo levará adxudicado un prezo simbólico: un ou dous qlos/unidades de alimentos non perecedoiros ou produtos de hixiene por libro. A recadación será trasladada aos Servizos Sociais do Concello.

A venda realizarase nos recreos de Primaria e Secundaria durante o mes de abril para que os/as alumnos/as teñan tempo suficiente de visitar o posto, elixir o volume ou volumes que desexen adquirir e traer os alimentos correspondentes para a súa compra.

Moitas grazas a todos/as pola vosa colaboración.

O equipo da biblioteca do CPI de Zas.

8-M DÍA DA MULLER

Porque unha imaxe vale mais que mil palabras... hai vos van as nosas razóns para a busca da igualdade da muller

Feliz día da muller !!!!

MENÚ MARZO 2019

ENTROIDO 2019

Aquí vos deixamos unhas fotiños dos nosos disfraces da festa      de  entroido do cole e mais un video da festa que fixemos polas rúas de Zas

REMATARON OS MANDADOS!!!

Hoxe remataron xa os mandados vindo hoxe cada un do seu agrado !!!

Houbo moitos disfraces e todos diferentes pero mañá máis e mellor!!!
Teremos o  gran desfile por Zas con disfraces tradicvionais de moitos sitios de Galicia animádevos e vide ver o noso desfile que vos vai encantar!!! e despois karaoke e chocolate ídelo perder???
Aquí vos deixo o programa preparado para mañá
Ata mañá!!

PIALE

Achégovos a proposta didáctica de PIALE que elaborei tras a miña viaxe a CANADÁ espero que vos guste e lle saquedes proveito ( Picade na imaxe para acceder ó pdf)