NOVO Nº DE TELÉFONO DO CPI DE ZAS

Por mor dos recentes acordos entre a Consellería de Educación e a empresa de comunicación R, o número de teléfono do Centro Público Integrado de Zas pasa a ser:

881960028

Benvida

Benvidos á web do centro CPI DE ZAS.

Welcome to CPI de Zas Website    Bienvenus à la page web du CPI de Zas

MENÚ SETEMBRO 2017

Tríptico de información

Adxuntamos o tríptico de información  do cpi de zas para este curso escolar:

FONDO LIBROS ESO DEFINITIVOS

Esta é a listaxe de libros definitiva de Fondo libros para o alumnado da ESO

BENVIDOS Ó CURSO 2017/2018!!

O profesorado, o equipo directivo e o persoal non docente desexa a todos os nosos alumnos un bo comezo de curso. A nosa máis calorosa benvida ás familias que se incorporan ao CPI de Zas neste novo curso.

E. INFANTIL - PRIMARIA

O luns 11 de setembro, haberá unha xornada especial de portas abertas, desde as 10:00 ata as 11:30 horas, para inaugurar o curso ( haberá transporte para este horario)

Xuntarémonos, coma sempre no patio cuberto e, posteriormente, os alumnos e os pais que veñan subirán ás aulas cos titores, onde serán informados do inicio de curso.

A partir do martes 12 de setembro teremos o horario habitual do curso 09:20- 15:55 horas con comedor e transporte habitual.

ESO

O venres 15 de setembro comezan as clases co horario habitual 09:20- 15:55 horas con comedor.

LISTAXE DE LIBROS DEFINITIVOS DE PRÉSTAMO EP

OLA

Aquí deixamos a listaxe definitiva de libros de préstamo para Educación Primaria

Bo verán

LISTA DE ADMITIDOS PARA FONDO LIBROS 17/18

Publicamos as listaxes de solicitudes admitidas e excluídas para o programa de fondo libros do vindeiro curso

Proximamente publicaremos as listaxes definitivas

A secretaría.

LISTA DE ADMITIDOS EP

LISTAS DE ADMITIDOS DE ESO                     LISTA DE EXCLUÍDOS DE ESO

Libros de texto para o curso 2017/2018

Aquí deixamos a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso escolar de todas as etapas educativas

Educación Infantil e Primaria                            Educación Secundaria

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO 2017

CALENDARIO DE SETEMBRO, 2017

VENRES 1 E LUNS 4: Realización das probas extraordinarias (OLLO!! que son en HORARIO DE MAÑÁ E TARDE).

MARTES 5: Os/as titores/as recollerán, nas correspondentes aulas, os libros que o alumnado ten en empréstito e faranlle entrega do correspondente boletín de notas ás 12:30. A continuación abrirase o prazo de reclamacións hasta o xoves ás12:00.

XOVES 7: Resolución das posibles reclamacións ás 13:30.

Bo verán!!!