NOVO Nº DE TELÉFONO DO CPI DE ZAS

Por mor dos recentes acordos entre a Consellería de Educación e a empresa de comunicación R, o número de teléfono do Centro Público Integrado de Zas pasa a ser:

881960028

Benvida

Benvidos á web do centro CPI DE ZAS.

Welcome to CPI de Zas Website    Bienvenus à la page web du CPI de Zas

DÍA DA NON VIOLENCIA: ZAS EN NEGRO

O alumnado de infantil, primaria, secundaria e bacharelato de Baio e Zas preparou diversos manifestos por grupos que leron diante de todos para recordarnos que este dia non se debeu de celebrar nunca

NON A VIOLENCIA, NON A DESIGUALDADE

Aquí vos deixamos algúns deles!!!

MENÚ DECEMBRO 2018

O CARBALLO CON BOTAS

"Esta é a historia dun carballo que vivía entre a Serra do Faro e o manso Miño. Un carballo que ficaba só, soiño de todo,..." Así comeza o conto que estamos traballando os nen@s de 6º de educación infantil.

Trátase dunha historia que nos gustou moito e a través da cal tomamos conciencia da importacia de coidar o medio ambiente.

Por iso, decidimos facer a nosa propia plantación de landras dun xeito moi orixinal!!

Aquí deixamos unha pequena mostra de todo o que traballamos!!

Moitas gracias ás familias pola colaboración!!!

MENÚ NOVEMBRO 2018

MENÚ SETEMBRO 2018

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS ESO

Aquí vos deixamos a listaxe definitiva de Fondo libros para o alumnado da ESO

BENVIDOS Ó CURSO 2018/2019!!

O profesorado, o equipo directivo e o persoal non docente desexa a todos os nosos alumnos un bo comezo de curso. A nosa máis calorosa benvida ás familias que se incorporan ao CPI de Zas neste novo curso.

E. INFANTIL - PRIMARIA

O mércores 12 de setembro, haberá unha xornada especial de portas abertas, desde as 10:00 ata as 11:30 horas, para inaugurar o curso ( haberá transporte para este horario)

Xuntarémonos, coma sempre no patio cuberto e, posteriormente, os alumnos e os pais que veñan subirán ás aulas cos titores, onde serán informados do inicio de curso.

A partir do xoves 13 de setembro teremos o horario habitual do curso 09:20- 15:55 horas con comedor e transporte habitual.

ESO

O luns 17 de setembro comezan as clases co horario habitual 09:20- 15:55 horas con comedor.

Quedades todos Benvid@s!!

LISTAXE DE LIBROS DEFINITIVOS DE PRÉSTAMO EP

OLA

Aquí deixamos a listaxe definitiva de libros de préstamo para Educación Primaria