NOVO Nº DE TELÉFONO DO CPI DE ZAS

Por mor dos recentes acordos entre a Consellería de Educación e a empresa de comunicación R, o número de teléfono do Centro Público Integrado de Zas pasa a ser:

881960028

Benvida

Benvidos á web do centro CPI DE ZAS.

Welcome to CPI de Zas Website    Bienvenus à la page web du CPI de Zas

RADIO NA BIBLIO

SAMAÍN NO CPI DE ZAS

A pasada semana vivimos unhas terroríficas xornadas no CPI de Zas.

Aproveitando que o tema anual da biblioteca versa sobre o medio ambiente, os alumnos realizaron cabazas con materiais de refugallo. Menudos artistas!!

Asistimos aos contacontos organizados polo Equipo de Biblioteca en colaboración co Equipo de Normalización da Lingua Galega, participamos na queima dos medos, visitamos unhas arrepiantes estacións, degustamos unhas ricas castañas no Magosto,…

Aquí deixamos unha pequeña mostra do ben que o pasamos!!!

Menú setembro 2019

AVISO IMPORTANTE PARA O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

O alumnado de Educación Infantil e Educación Primaria comezará as clases mañá, día 11 de setembro, con xornada completa, é dicir, de 9:20 a 15:55. Haberá servizos de transporte e comedor.

O equipo directivo.

NOTICIEIROS CPI DE ZAS