NOVO Nº DE TELÉFONO DO CPI DE ZAS

Por mor dos recentes acordos entre a Consellería de Educación e a empresa de comunicación R, o número de teléfono do Centro Público Integrado de Zas pasa a ser:

881960028

Benvida

Benvidos á web do centro CPI DE ZAS.

Welcome to CPI de Zas Website    Bienvenus à la page web du CPI de Zas

MENÚ SETEMBRO 2018

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS ESO

Aquí vos deixamos a listaxe definitiva de Fondo libros para o alumnado da ESO

BENVIDOS Ó CURSO 2018/2019!!

O profesorado, o equipo directivo e o persoal non docente desexa a todos os nosos alumnos un bo comezo de curso. A nosa máis calorosa benvida ás familias que se incorporan ao CPI de Zas neste novo curso.

E. INFANTIL - PRIMARIA

O mércores 12 de setembro, haberá unha xornada especial de portas abertas, desde as 10:00 ata as 11:30 horas, para inaugurar o curso ( haberá transporte para este horario)

Xuntarémonos, coma sempre no patio cuberto e, posteriormente, os alumnos e os pais que veñan subirán ás aulas cos titores, onde serán informados do inicio de curso.

A partir do xoves 13 de setembro teremos o horario habitual do curso 09:20- 15:55 horas con comedor e transporte habitual.

ESO

O luns 17 de setembro comezan as clases co horario habitual 09:20- 15:55 horas con comedor.

Quedades todos Benvid@s!!

LISTAXE DE LIBROS DEFINITIVOS DE PRÉSTAMO EP

OLA

Aquí deixamos a listaxe definitiva de libros de préstamo para Educación Primaria