ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES (clique para ver)

ATENCIÓN AO PÚBLICO SÓ CON CITA PREVIA NO TELÉFONO 881 960028

COLABORADORES/AS COMEDOR ESCOLAR CURSO 22/23

Está xa aberto o prazo para anotarse para ser colaborador/a de comedor para o vindeiro curso. Para máis información chamen ao teléfono do centro 881960028.

INSTRUCIÓNS SOLICITUDE PRAZA DO COMEDOR ESCOLAR CURSO 22/23

O prazo de presentación remata o 11 de xullo.

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO MES DE XULLO

A partires do 1 de xullo o horario de atención ao público será de 09:30 a 13:30 horas.

IMPRESOS PARA AS REVISIÓNS/RECLAMACIÓNS

CALENDARIO DE REVISIÓNS INFANTIL E PRIMARIA

CALENDARIO DE RECLAMACIÓNS ESO

MENÚ XUÑO 2022

PROTOCOLO COVID ACTUALIZADO

No seguinte link poden atopar o protocolo COVID actualizado:

As principais novidades son as seguintes:

O alumnado de diferentes grupos/aulas de todas as etapas educativas poden interaccionar entre sí en interiores e exteriores, agás no comedor escolar, que seguirán organizándose en grupos de convivencia estable.

Uso da mascarilla conforme á lexislación vixente, é decir voluntaria en interiores e exteriores do centro educativo, agás no transporte escolar, que é obrigatoria.

ADDENDAS ÁS PROGRAMACIÓNS DE SECUNDARIA

No arquivo anexo poden consultar información importante sobre a 3ª avaliación e a avaliación final das materias de secundaria, seguindo as instrucións emitidas pola Consellería de Educación.

MENÚ MAIO 2022