Educación Física

XOGANDO AO BÉISBOL

Fai uns días, o alumnado de Primaria e Secundaria iniciouse nun deporte pouco coñecido no noso país, como é o Béisbol.

PREMER SOBRE A IMAXE PARA VER AS FOTOS

SESIÓNS DE IUDO

TANTO O ALUMNADO DE PRIMARIA COMO O DE SECUNDARIA ASISTIRON A UNHA CLASE-DEMOSTRACIÓN DE IUDO.

PARA PODER VER AS FOTOS, PREMER AQUÍ.

SESIÓNS DE TAEKWONDO

Hai uns días, o alumnado de Primaria e Secundaria tivo a oportunidade de coñecer o deporte do Taekwondo.

para ver as fotografías, premer aquí.

CHEGOU O NADAL

O nadal chegou ó cpi Virxe do Monte, e con el as actividades propias destas festividades, entre as que se encontran os temidos exames...

Desexamos a todo o alumnado a maior sorte nos mesmos, ademáis de darlles animos para continuar a traballar durante o que resta de curso, posto que aínda queda moito para que remate.

Por sorte, non todo é facer exames nestas datas, se non tamén algo que a todo o alumnado lle encanta, como é a decoración das aulas e espazos comúns do centro.

No seguinte enlace poderedes ver algunhas fotos dos traballos levados a cabo polo alumnado nestes días tan especiais.

SE QUEREDES VER AS FOTOGRAFÍAS, PINCHAR AQUÍ.

APROVEITAMOS A OCASIÓN PARA DESEXAR A TODO O MUNDO UN FELIZ NADAL E PRÓSPERO ANINOVO.

ASI MESMO, RECORDARVOS QUE AS CLASES REMATAN O DÍA 22 E SE INICIARÁN DE NOVO O DÍA 10 DE XANEIRO.