INCIDENCIA COVID 19

Dende o equipo directivo queremos manifestar ante toda a comunidade educativa o noso malestar por non ser informados de dous casos positivos da COVID 19 nunha ruta de transporte que afecta ao noso centro.

Aínda sendo un centro afectado, non recibimos ningún tipo de comunicación por parte da empresa que fai esta ruta, nin dos afectados sendo eles os que deberían avisar ao centro.

Foron algunas familias as que, ao longo da mañá de hoxe avisaron ao centro vía telefónica manifestando a súa preocupación. Ante isto, inmediatamente dende o equipo directivo (equipo COVID) do noso centro, procedeuse a seguir as medidas do Protocolo de actuación ao contexto da COVID 19 (versión 4/11/2020 de Actuación co establecido no artigo 65 da Lei 16/2003 do 28 de Maio e recollidas na Orde do 27/08/2020).

Dende a Central de Seguimento de contactos da Consellería (CSC) comunícannos que é considerado contacto estreito aquel alumno ou alumna que vaia situado a un radio de menos de 2 metros dos infectados. O centro xa informou a estas familias.

Ante o exposto, decídomos interpoñer unha queixa por escrito e rexistrada formalmente ante o responsable da empresa de transporte que fai esta ruta; previa comunicación ao Servizo de Inspección deste centro.

O equipo directivo

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer