XESTIÓN DAS EMOCIÓNS DURANTE O CONFINAMENTO (ALUMNADO E FAMILIAS)

XESTIÓN DAS EMOCIÓNS DURANTE O CONFINAMENTO (I).

(20-04-2020)

Este período de confinamento, de reclusión no fogar durante tantos días é unha situación que xenera un certo nivel de estrés no o noso alumnado (e tamén nas familias). Neste senso, é interesante ter ferramentas psicolóxicas para procesar e xestionar a situación. Para iso un dos primeiros pasos a dar é coñecer as EMOCIÓNS que estamos a sentir durante estes días. Deixo un documento adxunto titulado "QUE TUS EMOCIONES NO SE QUEDEN CONFINADAS", elaborado polo Insituto Aragonés da Muller, co cal poderedes aprender máis sobre QUE SON AS EMOCIÓNS, QUE EMOCIÓNS PODEMOS ESTAR A SENTIR NESTES DÍAS, COMO COÑECELAS MELLOR E COMO XESTIONALAS. Neste documento ademáis de atopar explicacións sinxelas sobre as emocións atoparedes diversas actividades para coñecelas mellor.

Por outra parte, tamén vos deixo na seguinte imaxe unha actividade para podades practicar a xestión de emocións. É unha actividade para facer en familia. E lembrade unha cousa importante, o manexo das emocións é como calquera outra aprendizaxe (facer ecuacións, montar en bicicleta ou debuxar) require práctica para dominar a técnica. Anímovos a que practiquedes!

(Extraído de Manual de Ejercicios de Psicología Positiva aplicada, COPsicólogos de Madrid, 2017).

EMOCIONES NO CONFINADAS.pdf15.78 MB
MANUAL DE PSICOLOGIA POSITIVA APLICADA.jpg313.36 KB