Entrega de notas 1ª avaliación

Bos días, debido a situación de casos COVID e para evitar maior problemática entregaremos as notas de maneira telemática.

Mañá día 17 de decembro publicaremos en abalar as notas de infantil e primaria ás 12:00. O alumnado levará unha copia dos boletíns para casa.

As notas do alumnado de secundaria estará dispoñible o martes día 21 ás 10:00 en abalar móbil. Tamén levarán unha copia dos boletíns para casa.

Podedes chamar durante estos días para falar cos titores e algún profesor se así o desexades.

O día 21 incluido é o último día de clase, onde realizaremos o sorteo das cestas de Nadal  para reacudar os cartos para excursión de 4ºESO.

Desde o claustro de profesores vos desexamos un bo nadal e un próspero ano novo.

story | by Dr. Radut