Curtametraxe "Metamorfose"

O alumno de 3º de Eso, Xián Barreiro Codesido, gañou recientemente o primeiro premio nun concurso de microrrelatos convocado pola Deputación de A Coruña, dentro do programa "Suprime o control" no que estivemos participando dende inicio de curso. O premio consistía na gravación dunha curtametraxe baseada no microrrelato escrito por el. Con tal motivo, o mércores 10 de maio, estivo no centro un equipo de gravación da propia Deputación que nos envía unhas fotos que compartimos con vós. Esperamos que vos gusten!

Curso 2010-11

Ola a tod@s, benvidos un ano máis a nova edición da páxina web do noso centro. Que un ano máis é realizada polos alumn@s de 4ºC da E.S.O: Diego Fernández , Diego Montaña, Iván, Xeila, Kassandra, Darío e Bea. Nesta nova edición no apartado de alumnado ides poder facer:

-No apartado de presentación, que é a primeira sección, será na que nos presentaremos e nos achegaremos a todos vós.

-No apartado taboleiro, falaremos das saídas que faremos co centro e demáis.

-Tamén vos contaremos con detalle os partidos que se disputarán entre os profesores do centro e os alumnos que normalmente da moito que contar debido a baixa forma dos profesores e as inmellorables cualidades dos alumnos, eso farémolo no apartado de Actualidade.

-No apartado de Entrevistas os compañeiros Iván, Diego Fernandéz e Diego Montaña entrevistaran o xefe de estudos  de secundaria, Francisco Álvarez máis coñecido entre todos nós como Paco. Nesta entrevista amosaranos as súas opinións en diferentes temas comprometidos e xustificará a ausencia de picante na comida do comedor, unha práctica moi criticada polos alumnos do centro.

-En TestTouro poderedes facer novos test aportados por nós. Atrevédevos a demostrar o que sabedes do noso concello.

-En Touro século XX: Imaxes para Lembranza seguiremos subindo fotos para cada ano poder completar máis este apartado.

Desde Touro para o mundo (Curso 2009-10)

Hola compañeir@s do resto do mundo!!!!!!!!!

Somos os alumn@s de 4ºC da E.S.O: Carmen, Rubén, Sandra, Antón, Paula, Alex, Jessica e José Antonio

Estamos construíndo a páxina d@s alumn@s deste colexio, coa axuda d@s demais compañeir@s do centro.

Neste apartado, querémosvos mostrar as distintas seccións que podedes atopar dentro do apartado Alumnado.

• A primeira sección, é a Presentación, na que nos achegamos a tod@s vós para que nos coñezades un pouco.
  • A segunda sección, , e o Taboleiro, no que expoñemos xeralmente actividades realizadas no centro entre profesores/as e alumn@s como é o caso dos partidos de baloncesto e o fútbol, que se realizan trimestralmente. Nesta sección tamén poderedes atopar datas dos guateques do colexio de Touro, festas cerca deste concello, etc.
  • A Actualidade, é a terceira sección donde poderedes atopar contidos relacionados con todo a información de interese que ocorre día a día.
  • A RaDionaDana, é un espazo adicado o mundo da radio. Esta sección está dirixida por Irene, Néstor e Santiago, alumn@s de 4ºA da E.S.O., donde poderás atopar programas nos que nos contan cousas variadas.
  • Por último, a quinta sección é TDTouro. Neste espazo adicado ao mundo da televisión, Belén e Adrián farannos algunha que outra imitación dalgúns programas famosos. Tamén atoparás entrevistas que atoparedes moi interesantes xa que entrevistan o alumnado e o profesorado.

UN SAÚDO

Acceso directo ás últimas novidades:

Ligazóns de interese

Galipedia Correo G-mail