MENÚ SEMANA DO 19 AO 23 DE OUTUBRO

CURSO DE INFORMÁTICA PARA PAIS/NAIS

INFORMACIÓN SOBRE O INICIO DE CURSO NA ESO

Tal como se informou a semana pasada, as datas de inicio de curso en Secundaria son as seguintes:

Mércores 23: 1º + 2º de ESO

Xoves 24:       3º de ESO

Venres 25:     4º de ESO

Os horarios de entrada e saída son os mesmos que en cursos anteriores (09:30 - 15:30h). Os servizos de comedor e transporte escolar funcionarán dende o primeiro día.

O horario de comedor para ESO será de 13:10h a 13:50h.

O alumnado deberá traer mascarilla, así como unha de reposto nun estuche ou bolsa para gardala.Tamén un bote pequeno de hidroxel que se lle irá enchendo no centro a medida que se lle agote.

As familias non poderán acceder ó centro sen cita previa, tal como establece o protocolo da Consellería.

Teléfono para solicitar cita (SECRETARÍA): 886 11 05 12

Correo electrónico: cpi.curros.enriquez.pazos@edu.xunta.gal

Grazas pola vosa colaboración.

MENÚ SEMANA DO 21 Ó 25 DE SETEMBRO

INICIO DE CURSO PARA EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade, anunciou o venres o adiamento nunha semana do inicio de curso en Secundaria, que queda establecido do seguinte modo:

Mércores 23: 1º + 2º de ESO

Xoves 24:       3º de ESO

Venres 25:     4º de ESO

De producirse algunha novidade sería notificada dende o centro.

Grazas pola súa colaboración.

INICIO DO CURSO PARA O ALUMNADO DE INFANTIL E PRIMARIA

Debidas ás circunstancias extraordinarias que estamos vivindo, como consecuencia da Covid-19,  o inicio de curso farase de xeito gradual por cursos:

- xoves 10 de setembro de 2020: incorpóranse 4º e 5º de Infantil e 1º, 2º e 3º de Primaria.

- venres 11 de setembro de 2020: incorpóranse 6º de Infantil e 4º, 5º e 6º de Primaria.

O horario será o habitual dende o primeiro día (9:30- 14:30h), salvo para os/as alumnos/as de 4º de infantil, que están co período de adaptación. Haberá transporte e comedor dende o día 10.

NOTA 1: Recórdase que é obrigatorio o uso de máscara a partir dos 6 anos (será preciso traer unha segunda máscara de reposto), e recoméndase o uso da mesma ata os 5 anos.

NOTA 2: Os familiares non poderán acceder ao centro, excepto no caso dos alumnos de infantil ( só un familiar por neno)

Un saúdo e bo comezo!

RECOLLIDA SOLIDARIA DE MATERIAL ESCOLAR ORGANIZADA POLA ANPA

CALENDARIO PROBAS AVALIACIÓN SETEMBRO 2020

No seguinte arquivo adxunto poden acceder ó calendario de probas de avaliación correspondente á convocatoria extraordinaria de setembro do curso 2019-2020, tal como xa se lles comunicou ó alumnado en xuño.

POLA SEGURIDADE SANITARIA DE TODOS E TODAS:

• É OBRIGATORIO O USO DE MASCARILLA PARA ACCEDER Ó CENTRO.
  • DISPORÁN DE XEL DESINFECTANTE PARA LIMPAR AS MANS ANTES DE ENTRAR Á AULA.
  • O ALUMNADO NON PODE ACCEDER CON ACOMPAÑANTES.
  • NON ESTÁ PERMITIDO PERMANECER NO INTERIOR DO RECINTO ESCOLAR, POLO QUE DEBERÁN ACCEDER Á HORA QUE LLES CORRESPONDA E ABANDONAR O RECINTO EN CANTO REMATEN.
  • AS FAMILIAS PRECISAN TER CITA PREVIA PARA ACCEDER Ó CENTRO. PARA ELO PODEN CHAMAR POR TELÉFONO OU ENVIAR UN CORREO ELECTRÓNICO.

Grazas pola súa colaboración.

PLAN MADRUGA 2020/2021

Estimadas familias:

O vindeiro curso 2020/2021 pretendemos por en marcha o servizo de atención ó alumnado pola mañán, no horario previo ó inicio das clases (Plan Madruga). Este servizo será organizado pola ANPA do centro, e necesitan saber cántas familias estarían interesadas no mesmo. No arquivo que vos adxuntamos tedes toda a información, pero ante calquera dúbida ou consulta, poderedes contactar do seguinte modo:

ANPA: 672039998 (Presidenta) / anpacurros@gmail.com

Centro: 886110501 / 886110512 / cpi.curros.enriquez.pazos@edu.xunta.gal

Moitas grazas pola vosa colaboración.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2020-2021

Xa podedes consultar as listaxes de libros de texto para o curso 2020-2021 nos seguintes enlaces.