ENTROIDO 2017

FESTA DO ENTROIDO 24 MARZO

O vídeo do pasarúas do Entroido do día 24 de febreiro está publicado no blog da  Biblioteca: Carabela de Ares.

Nos seguintes enlaces:

O vindeiro venres, 24 de febreiro, celebraremos a festa do Entroido.

A festa comezará cun pasarrúas pola vila de todo o alumnado e profesorado do centro.

ORGANIZACIÓN:

•             Saída do centro escolar aproximadamente ás 10:30h. continuando por:

·         Avenida de Mugardos

·         Real

·         Plaza da igrexa

·         Saavedra Meneses.

• A continuación o alumnado de Infantil regresarán ao colexio e os demais continuarán polas rúas.

• As 12:15h, xa no centro, o alumnado  degustarán doces típicos do Entroido. Solicitamos a colaboración das familias para que cada alumno traia un doce típico desta época do ano nun envase que se poida tirar (papel, bolsa…). O colexio correrá cos gastos das bebidas. O alumnado recibirá un paquete de caramelos doados polo Concello.

•  A saída será á 13:30h (ás 13:25h en infantil).

Non haberá comedor.

AVISO:

No caso de que chovera suspenderíase o pasarrúas pola vila e o desfile levarase a cabo na pista do centro escolar (11:00h) ao que poderían asistir as familias.

MANDADOS ENTROIDO 2017

MARTES:

• O pescozo adornarás e con colares ti virás.

MÉRCORES

• Sombreiro, gorro, peluca ou pano, que é o mais “fashion” este ano.

XOVES

• Se non queredes sufrir estrés trae algunha prenda do revés.