Orientación

Desde esta páxina imos ir recopilando algunhas das cousas que se están a publicar nas redes sociais, para apoiar #QuedatenaCasa ante o #covid19.

Se necesitades poñervos en contacto co servizo de orientación podedes facelo a través de:

orientacioncpi.arquitecto@gmail.com

ARTÍCULOS:

• Artículo do Colectivo Orienta ante o confinamento provocado polo Estado de alerta. AQUÍ

• Recomendacións para pais con fillos adolescentes en tempos de confinamento. AQUÍ

• El Orientablog. Tarefas escolares en tempos de Coronavirus. AQUÍ

• Comunicado del Colegio Oficial de Psicólogos para explicar a los niños el Coronavirus. AQUÍ

• Recomendaciones para la población en general por el brote de Coronavirus. AQUÍ .

INICIATIVAS EN REDES PARA #ORIENTADESDECASA:

- Tablero de Pinterest promovido por Alberto del Mazo. AQUÍ

- Grupo en Facebook. Hilo creado por María José Cornejo. AQUÍ

Orientacións familias

Aquí tedes uns consellos feitos polo COPOE  (Confederación de Organizaciones de Psicopedagogía
y Orientación de España) en PDF e tamén "consejos psicológicos para largos periodos dentro de casa" o tedes en PDF.

#ORIENTADESDECASA

A asociación de Asperger Murcia preparou un completo programa de ocio en cuarentena con centos de recursos e enlaces nun so documento PDF. Fai clic na imaxen para velo e descargalo. Nel atoparedes manualidades, deporte na casa, música, series e películas, lectura, cociña na casa, museos virtuais, xogos, cómo contactar con amigos, etc.

Hola a todos, en especial a os que estades en 3º e 4º.
Dende este blog, e dende a web do centro queremos poñer a vosa disposición a edición actualizada do programa ORIENTA.
Como veredes, tratase dunha ferramenta fácil de usar, actualizada, que vos permitirá, xogando, investigar sobre as vosas aficións, intereses e habilidades para poder ir "probando" diferentes camiños educativos.
Máis tarde, cando teñades que elixir por ónde queredes continuar os vosos  estudos, esa investigación seravos de moita utilidade.
Para utilízalo, solo tendes que descárgalo dende EIQUÍ E, unha vez descargado, instalalo nos vosos ordenadores. O programa creará automáticamente un icono no voso escritorio chamado "orienta11_12". Non fai  falta que esteas conectado a internet para poder usalo unha vez instalado. Solo abrilo e curiosear nel.
Un saúdo. Esperamos que vos resulte moi útil.

Equipo de Orientación