O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN SEGUE ESTANDO CON VÓS DESDE A CASA

Ramón López Fernández

Desde esta páxina imos ir recopilando algunhas das cousas que se están a publicar nas redes sociais, para apoiar #QuedatenaCasa ante o #covid19.

Se necesitades poñervos en contacto co servizo de orientación podedes facelo a través de:

orientacioncpi.arquitecto@gmail.com

ARTÍCULOS:

• Artículo do Colectivo Orienta ante o confinamento provocado polo Estado de alerta. AQUÍ

• Recomendacións para pais con fillos adolescentes en tempos de confinamento. AQUÍ

• El Orientablog. Tarefas escolares en tempos de Coronavirus. AQUÍ

• Comunicado del Colegio Oficial de Psicólogos para explicar a los niños el Coronavirus. AQUÍ

• Recomendaciones para la población en general por el brote de Coronavirus. AQUÍ .

INICIATIVAS EN REDES PARA #ORIENTADESDECASA:

- Tablero de Pinterest promovido por Alberto del Mazo. AQUÍ

- Grupo en Facebook. Hilo creado por María José Cornejo. AQUÍ

Orientacións familias

Aquí tedes uns consellos feitos polo COPOE  (Confederación de Organizaciones de Psicopedagogía
y Orientación de España) en PDF e tamén "consejos psicológicos para largos periodos dentro de casa" o tedes en PDF.

#ORIENTADESDECASA

A asociación de Asperger Murcia preparou un completo programa de ocio en cuarentena con centos de recursos e enlaces nun so documento PDF. Fai clic na imaxen para velo e descargalo. Nel atoparedes manualidades, deporte na casa, música, series e películas, lectura, cociña na casa, museos virtuais, xogos, cómo contactar con amigos, etc.