Telemariñas: Cientos de alumnos de Nigrán participan en la «XIII Carreira solidaria»

Centos de alumnos de Nigrán participan na «XIII Carreira solidaria»

Cientos de alumnos dos cinco centros educativos participaron o martes 30 de xaneiro na ‘XIII Carreira Solidaria’ organizada polo CPI Arquitecto Palacios de Panxón por mor da Semana da Paz e co fin de recaudar fondos para colaborar co departamento de Servizos Sociais do Concello de Nigrán, como fan habitualmente.

Na proba, celebrada no recinto exterior do CPI e á que asistíu o alcalde acompañado das concelleiras de Deportes, Igualdad, Servizos Sociais e Xuventude, participaron además dos alumnos do CPI: o Centro de Educación Especial de Panxón, CEE Juan María de Parada, Escola Infantil As Dunas e CEIP A Cruz de Camos.

Nova completa: ENLACE